مسابقه اذان ويژه دانشجويان دانشگاه ايلام برگزار شد
کد خبر: 2446184
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۱

مسابقه اذان ويژه دانشجويان دانشگاه ايلام برگزار شد

گروه فعاليت‌های قرآنی: مسابقه اذان ويژه دانشجويان با همكاری جهاددانشگاهی واحد ايلام و كانون نماز و مناسبت‌های دانشگاه در مسجد دانشگاه ايلام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه ايلام، صبح امروز يكشنبه، 21 آبان‌ماه مسابقه اذان ويژه دانشجويان دانشگاه ايلام با همكاری جهاد دانشگاهی واحد ايلام و كانون نماز و مناسبت‌های دانشگاه ايلام در مسجد دانشگاه ايلام برگزار شد.
علی حامدی، مسئول كانون نماز و مناسبت‌های دانشگاه ايلام در ابتدای اين دوره از مسابقات گفت: اين مسابقه در راستای ترويج و گسترش فرهنگ نماز و اذان‌گويی و همچنين شناسايی نفرات ممتاز دانشگاه در اين رشته برگزار شده است.
وی افزود: در ماه گذشته، توسط جهاد دانشگاهی واحد استان ايلام برای شركت‌كنندگان اين مسابقه، چندين جلسه آموزشی در كارگاه تخصصی ارائه شد و اکنون افرادی كه در كارگاه آموزش ديده‌اند با هم به رقابت پرداختند.
در ادامه اين مراسم، علی آرمون‌پور، عضو جهاد دانشگاهی واحد استان ايلام و داور منتخب اين مسابقه، در قالب يك كارگاه آموزشی مختصر، اذان را در بخش‌های تجويد و فصاحت، صوت و همچنين لحن برای شركت‌كنندگان تشريح كرد.
در ادامه دانشجويان به رقابت پرداختند و در پايان، آقايان محمدجواد عسگری، مظاهر زينی‌وند و يوسف نيازی به عنوان نفرات برتر شناخته شدند.
captcha