پايگاه اينترنتی «جشنواره قرآنی انسان» راه‌اندازی شد
کد خبر: 2452277
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۰

پايگاه اينترنتی «جشنواره قرآنی انسان» راه‌اندازی شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: پايگاه اينترنتی دائمی «جشنواره قرآنی انسان» به همت واحد فناوری مؤسسه جامعةالقرآن والعترت تبريز به منظور اطلا‌ع‌رسانی زمان‌بندی و آئين‌نامه‌های جشنواره انسان راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، پايگاه اينترنتی دائمی «جشنواره قرآنی انسان» به نشانی www.ensan.samarat.ir در شش ماه دوم سال 91 راه‌اندازی شد.
اين پايگاه اطلاع‌رسانی «جشنواره قرآنی انسان» به همت واحد كامپيوتر و فناوری مؤسسه جامعةالقرآن والعترت تبريز راه‌اندازی شده است كه مقرر شده است در اين وب‌سايت اطلاعات جامعی از اين جشنواره گنجانده شود.
گفتنی است، از جمله مواردی كه در اين پايگاه اطلاع‌رسانی درج می‌شود می‌توان به آشنايی با جشنواره و اهداف آن، زمان‌بندی و آئين‌نامه‌ها، اخبار و اطلاعيه‌ها و همچنين گالری تصاوير دوره‌های قبل اين جشنواره قرآنی اشاره كرد.
همچنين بخش ثبت نام از ديگر قسمت‌های اين پايگاه اطلاع‌رسانی برشمرده می‌شود كه با شروع زمان ثبت‌نام، شركت‌كنندگان در اين جشنواره قرآنی می‌توانند با حضور در اين بخش به ثبت‌نام بپردازند.
يادآوری می‌شود، مؤسسه جامعةالقرآن والعترت تبريز با توجه به رسالت خود در زمينه نشر علوم قرآنی، از سال 1388 جشنواره قرآنی «انسان» را راه‌اندازی كرده و به حول و قوه الهی طی ساليان گذشته سه دوره و امسال يك دوره از اين جشنواره را با مشاركت و حضور كم‌نظير همشهريان تبريزی برگزار كرده است.
از اين پس متقاضيان شركت در جشنواره قرآنی «انسان» می‌توانند به پايگاه اينترنتی دائمی اين جشنواره به نشانی فوق‌الذكر مراجعه و از زمان برگزاری اين جشنواره مطلع شوند.
خبرنگار: سيدمحمدحسين بلاغی‌مبين
captcha