كاروان سفينةالنجاة در مسير شلمچه/ ضريح در گلزار شهدای شلمچه مستقر می‌شود
کد خبر: 2462392
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۶
قدم به قدم با كاروان عشق/23

كاروان سفينةالنجاة در مسير شلمچه/ ضريح در گلزار شهدای شلمچه مستقر می‌شود

گروه اجتماعی: سرپرست شورای هماهنگی تبليغات اسلامی خوزستان از حركت كاروان سفينة‌النجاة به سمت شلمچه خبر داد و گفت: پيش‌بينی می‌شود ضريح مرقد امام حسين(ع) به مدت يك شب در گلزار شهدای شلمچه مستقر شود.

حجت‌الاسلام والمسلمين سعيد جعفری، سرپرست شورای هماهنگی تبليغات اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه خوزستان، با عنوان اين مطلب گفت: كاروان سفينة‌النجاة با همراهی حضور گسترده‌ای از مردم پس از استقرار در خرمشهر، پيش از ظهر امروز چهارشنبه، 22 آذرماه به سمت شلمچه حركت خواهد كرد.
وی عنوان كرد: پيش‌بينی می‌شود ضريح جديد مرقد مطهر امام حسين(ع) به مدت يك شب در گلزار شهدای شلمچه مستقر شود و مراسم وداع با اين ضريح نيز صبح فردا، 23 آذرماه با حضور مردم و مسئولان استانی صورت گيرد.
جعفری تأكيد كرد: جمع‌آوری نذورات مردمی در كنار ضريح عملی غير قانونی است و مردم از دادن و جمع‌آوری نذورات در اطراف ضريح خودداری كنند.
يادآور می‌شود؛ كاروان سفينةالنجاة مسير خود را از استان قم آغاز كرده و پس از گذر از استان‌های تهران، مركزی و لرستان، وارد استان خوزستان شد و با عبور از شهرهای انديمشك، دزفول، شوشتر، اهواز، آبادان و خرمشهر، از طريق مرز شلمچه به كربلا منتقل می‌شود.
captcha