مؤسسه كوثر دشتستان محافل انس با قرآن برگزار می‌كند
کد خبر: 2469232
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۳

مؤسسه كوثر دشتستان محافل انس با قرآن برگزار می‌كند

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: به همت مؤسسه كوثر دشتستان، محافل انس با قرآن هر هفته در منزل يكی از اعضای مؤسسه برگزار می‌شود.

صديقه غلامی، مدير مؤسسه كوثر دشتستان در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، درباره برگزاری اين مراسم معنوی گفت: به همت مؤسسه كوثر دشتستان، محافل انس با قرآن هر هفته با حضور قاريان و حافظان برتر قرآن در منزل يكی از اعضای مؤسسه برگزار می‌شود و در اين مراسم علاوه بر تلاوت قرآن به قرائت زيارت عاشورا نيز پرداخته می‌شود.
وی اظهار كرد: اين محافل قرآنی از اول محرم آغاز شد و تا پايان اين ماه ادامه داشت و به مناسبت اربعين نيز محفل انس با قرآن در اين مؤسسه برگزار می‌شود و مقرر شده است تا از 10 نفر از برترين‌ها در زمينه اذان‌گويی و قرائت قرآن تجليل به عمل می‌آيد.
غلامی عنوان كرد: اين مؤسسه با آموزش و پرورش نيز همكاری می‌كند و كلاس‌های آموزش حفظ، روخوانی و روانخوانی و ترجمه و مفاهيم قرآن ويژه دانش‌آموزان در اين مؤسسه برگزار می‌شود و در حال حاضر بيش از 60 قرآن‌آموز در اين كلاس‌های آموزشی حضور دارند.
مدير مؤسسه كوثر دشتستان خاطرنشان كرد: از جمله آموزه‌های تخصصی در اين مؤسسه می‌توان به برگزاری كلاس‌های حفظ 5، 10، 20 و كل قرآن و همچنين تدبر در قرآن اشاره كرد.
captcha