برگزاری همايش تجليل از قرآن‌آموزان برتر آزمون حفظ و مفاهيم در چهارمحال و بختياری
کد خبر: 2470400
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۳

برگزاری همايش تجليل از قرآن‌آموزان برتر آزمون حفظ و مفاهيم در چهارمحال و بختياری

گروه فعاليت‌های قرآنی: با حضور معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همايش تجليل از قرآن‌آموزان برتر آزمون حفظ و مفاهيم در استان چهار محال و بختياری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فدوی رئيس اداره حمايت معاونت قرآن و عترت افزود: همايش تقدير از قرآن آموزان برتر آزمون حفظ و مفاهيم امروز، چهارشنبه 6 دی ماه در استان چهار محال و بختياری برگزار می‌شود.
وی از ديگر برنامه‌های معاون وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به چهارمحال و بختياری را برگزاری جلسه نخبگان و نمايندگان موسسات قرآنی دانست و اظهار كرد: اين نشست با حضورحجت‌الاسلام والمسلمين حميد محمدی معاون قرآن و عترت وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرتضی خدمتكار رئيس اداره آموزش معاونت قرآن و عترت و مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود.
وی تصريح كرد: جلسه ويژه شورای فرهنگ عمومی با هدف بررسی مصوبات و موارد مربوط به كميته تخصصی شورای فرهنگ عمومی با حضور معاون وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار و امام جمعه چهار محال و بختياری و مرتضی خدمتكار رئيس اداره آموزش معاونت قرآن و عترت از ساعت 18 در محل اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.
از ديگر برنامه‌های اين سفر،می‌توان به حضور حجت‌الاسلام والمسلمين حميد محمدی در نشست خبری اصحاب رسانه و بازديد ايشان از سه موسسه فرهنگی قرآن و عترت چهار محال و بختياری اشاره كرد.
captcha