دبيرخانه اقماری جشنواره حكمت مطهر در دانشگاه آزاد اسلامی شروع به كار كرد
کد خبر: 2484430
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۰

دبيرخانه اقماری جشنواره حكمت مطهر در دانشگاه آزاد اسلامی شروع به كار كرد

گروه انديشه: دومين دبيرخانه اقماری هشتمين جشنواره حكمت مطهر در دانشگاه آزاد اسلامی كار خود را آغاز كرد.

حسين رفيعی، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دندانپزشكی درگفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) ضمن اعلام اين مطلب افزود: انديشمندان نظام جمهوری اسلامی ايران همگی به نوعی مديون زحمات و انديشه‌‌های شهيد مطهری هستند.
دبير هشتمين جشنواره حكمت مطهر در دانشگاه آزاد اسلامی افزود: در اين راستا دانشگاه آزاد اسلامی نيز خود را مكلف می‌داند تا با تمام توان و ظرفيت‌های موجود در اين مجموعه به تبيين آثار و افكار شهيد مطهری بپردازد.
وی خاطرنشان كرد: دومين دبيرخانه اقماری هشتمين جشنواره حكمت مطهر در دانشگاه آزاد اسلامی شكل گرفت و اين دبيرخانه فعاليت خود را از آغاز اين هفته آغاز كرده است و امور اطلاع‌رسانی، نصب پوستر و بنر انجام شده و در كليه پايگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی فلش مربوط به اين جشنواره قرار داده شده است.
معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان كرد: علاوه بر پخش اقلام تبليغاتی اين جشنواره، به همه اساتيد دانشگاه آزاد اسلامی، جزييات جشنواره حكمت مطهر اطلاع‌رسانی شده است و رشته‌های مختلف آن مانند مقاله‌نويسی، تاليف كتاب، وبلاگ‌نويسی، كتاب‌خوانی و ... معرفی شده است.
رفيعی گفت: دبيرخانه هم اكنون در حال تهيه سخنرانی‌های شهيد مطهری در قالب‌های متنوع صوتی و تصويری است و پيش‌بينی می‌شود كه بعد از اتمام امتحانات دانشجويان و آغاز ترم دوم تحصيلی، شاهد رشد چشمگير استقبال دانشگاهيان به اين جشنواره باشيم.
يادآوری می‌شود كه حسين رفيعی به تازگی طی حكمی از سوی مديركل نظارت و ارزشيابی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی؛ به سمت دبير هشتمين جشنواره حكمت مطهر در دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد.
captcha