لزوم گسترش سازمان حج و زيارت در داخل و خارج/ سازمان حج و زیارت کانون خدمتگزاری مردمی شود
کد خبر: 2489010
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۰

لزوم گسترش سازمان حج و زيارت در داخل و خارج/ سازمان حج و زیارت کانون خدمتگزاری مردمی شود

گروه سياسی: مديركل حج و زيارت خوزستان با تاكيد بر لزوم گسترش سازمان حج و زيارت در داخل و خارج از كشور تصريح كرد: می‌توان با تبيين انديشه‌های امام خمينی(ره) سازمان حج و زيارت را به كانون خيريه به منظور خدمت به همه مسلمانان جهان تبديل كرد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه خوزستان، ناصر حويزاوی، مديركل حج و زيارت خوزستان در همايش تبيين انديشه‌های امام خمينی(ره) احياگر حج ابراهيمی كه امروز پنجشنبه 12 بهمن ماه در اهواز برگزار شد، با بيان تاثيرگذاری نقش امام(ره) در احيای حج ابراهيمی، گفت: حج كانون همبستگی و وحدت ميان ملل اسلامی دنيا است.
وی ادامه داد: يكی از اهدافی كه امام خمينی(ره) در خصوص مساله حج داشتند، بحث توسعه حج و وحدتی است كه بايد ميان ملل اسلامی ايجاد شود. مقام معظم رهبری نيز پيامبر گرامی اسلام را به عنوان نماد وحدت و وحدانيت ملت بزرگ اسلام دانستند. ما نيز به عنوان سفيران معنوی و پرچم‌داران اين عرصه به خوبی نقش‌آفرينی خواهيم كرد.
وی ادامه داد: حج كانون معارف الهی است و نياز است سازمان حج و زيارت نيز به كانون خدمت‌گزاری به عموم مردم تبديل شود.
مديركل حج و زيارت خوزستان گفت: ‌اميدواريم با تبيين انديشه‌های امام خمينی(ره) بتوانيم سازمان حج و زيارت را به يك كانون خيريه تبديل كنيم و شبكه اين سازمان هم در داخل و هم خارج از كشور توسعه يابد تا بتوانيم انديشه خدمت به همه مسلمانان را در جهان گسترش دهيم.
captcha