استقرار تيم‌های تخصصی امدادگران و برپايی چادرهای سلامت، همزمان با دهه فجر
کد خبر: 2490603
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۱

استقرار تيم‌های تخصصی امدادگران و برپايی چادرهای سلامت، همزمان با دهه فجر

گروه سلامت: مديرعامل جمعيت هلال احمر استان تهران با اشاره به استقرار تيم‌های تخصصی امدادگران داوطلب از برپايی چادرهای سلامت برای برگزاری ويژه‌برنامه‌های سی و چهارمين سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، سيد منتظر شبر، مديرعامل جمعيت هلال احمر استان تهران با اشاره به اينكه دهه فجر سر آغاز طلوع مجدد خورشيد اسلام و خاستگاه ارزش‌های اسلامی است، اظهار كرد: اين جمعيت همگام با ساير دستگاه‌های اجرايی ويژه برنامه‌های متنوعی را تدارك ديده است.
وی با اشاره به استقرار چادرهای سلامت در روز ۲۲ بهمن در مسيرهای مختلف راهپيمايی و برپايی ايستگاه‌های صلواتی تأكيد كرد: اعضای جمعيت هلال احمر با حضور در مزار شهدای انقلاب و غبارروبی و عطرافشانی در شعب هلال احمر به هر چه با شكوه‌تر اين مراسم كمك خواهند كرد.
مديرعامل جمعيت هلال احمر استان تهران ادامه داد: برپايی كارگاه آموزشی با موضوع داوطلبان و ترويج ارزش‌های انقلاب اسلامی، برگزاری اردوهای جهادی در سراسر شعب استان، توزيع كتابچه و سی‌دی‌های آموزشی، اهدای خون توسط جوانان و داوطلبان عضو و برگزاری مسابقات مختلف مقاله‌نويسی، داستان‌نويسی و خاطره‌نويسی با موضوع دهه فجر ويژه اعضا از ديگر برنامه‌های جمعيت استان است.
شبر افزود: با توجه با اهداف بشردوستانه جمعيت و عضويت جوانان علاقه‌مند، جمعيت هلال احمر استان برنامه‌ريزی آموزشی و تفريحی متنوعی برای اعضای جوان عضو در اين ايام دارد و تلاش مضاعفی در جذب و افزايش آگاهی اين داوطلبان خواهيم داشت كه دهه فجر فرصت بسيار مناسبی برای آشنايی اين جوانان با لزوم اتحاد و همدلی است.
مديرعامل جمعيت هلال احمر پايتخت خاطرنشان كرد: در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر جمعيت هلال احمر استان بر ضرورت اميدآفرينی و مفرح بودن برنامه‌ها تأكيد شده است و لذا در اين ايام مبارك آذين‌بندی شايسته در شعبات، حضور پرشور پرسنل و اعضای داوطلب هلال احمر در نخستين روز ايام دهه فجر در مزار شهدا، شركت در نماز جمعه و برپايی جشن‌های مختلف صورت خواهد پذيرد.
captcha