اعلام فراخوان اولين يادواره دانشگاهی «تئاتر امام و انقلاب اسلامی»
کد خبر: 2491999
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۲:۳۶

اعلام فراخوان اولين يادواره دانشگاهی «تئاتر امام و انقلاب اسلامی»

فراخوان اولين يادواره دانشگاهی «تئاتر امام و انقلاب اسلامی» كه با هدف تبيين ابعاد شخصيت دينی و معنوی امام خمينی(ره) برگزار می‌شود، اعلام شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، اولين يادواره دانشگاهی «تئاتر امام و انقلاب اسلامی» 29 و 30 بهمن‌ماه جاری به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقيقات و فن‌آوری در راستای ترويج فرهنگ انقلابی و تبيين ابعاد شخصيت دينی و معنوی امام خمينی(ره) و همچنين حمايت از فعاليت‌های نمايشی دانشجويان توسط خانه تئاتر دانشگاهی ايران برگزار می‌شود.
اين يادواره در دو بخش نمايش‌های خيابانی و نمايشنامه‌نويسی برگزار می‌شود. با توجه به اينكه بازبينی در بخش نمايش‌های خيابانی صرفاً از طريق فيلم صورت می‌گيرد، علاقه‌مندان به شركت در اين بخش بايد سه نسخه از فيلم اثر خود بر روی لوح فشرده به همراه مشخصات كامل تا مهلت مقرر به آدرس دبيرخانه ارسال كنند.
همچنين علاقه‌مندان جهت شركت در بخش نمايشنامه‌نويسی بايد سه نسخه از اثر خود را تا مهلت مقرر به نشانی دبيرخانه ارسال كنند. كليه شركت‌كنندگان بايد دانشجو و يا فارغ‌التحصيل بعد از خردادماه سال 90 يكی از مراكز آموزش عالی باشند و به تمامی گروه‌های راه يافته به بخش پايانی يادواره كمك هزينه اجرا تعلق خواهد گرفت.
يادآور می‌شود، متقاضيان جهت شركت در اين يادواره بايد آثار خود را تا 22 بهمن‌ماه جاری به دبيرخانه اولين يادواره دانشگاهی تئاتر امام و انقلاب اسلامی به نشانی تهران، خيابان استاد نجات‌الهی(ويلا)، كوچه سلمان پاك، پلاك ۹، طبقه سوم ارسال كنند و جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره 5-88895474 تماس بگيرند.
captcha