اسامی و مربيان مدارس مجری طرح «نورٌ علی نور» در منطقه 10 تهران اعلام شد
کد خبر: 2495248
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۷

اسامی و مربيان مدارس مجری طرح «نورٌ علی نور» در منطقه 10 تهران اعلام شد

دبير قرآن شمسه منطقه 10 تهران اسامی و مربيان مدارس مجری طرح «نورٌ علی نور» اين منطقه را اعلام كرد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، محمد‌مهدی خواجه محمودآباد، دبير قرآن شمسه منطقه 10 تهران ضمن اعلام اسامی و مربيان مدارس مجری طرح «نورٌ علی نور» گفت: با پيگيری‌های مجدانه و مصرانه فرامرز عظيمی، شهردار منطقه 10 تهران، اجرای اين طرح كه طرحی در راستای حفظ جزء سی‌ام قرآن كريم است، در سطح مدارس منطقه 10آغاز شده است.
وی اظهار كرد: اين طرح قرآنی با استفاده از 30 مربی قرآن در 12 مدرسه از منطقه 10 اجرا می‌شود كه در كل 2400 نفر از دانش‌آموزان منطقه را تحت پوشش قرار می‌دهد و هر كدام از اين دانش‌آموزان مدت 10 ساعت آموزش می‌بينند و در پايان دوره نيز 24 نفر ساعت آموزش قرآن در سطح منطقه اجرا می‌شود.
خواجه محمودآباد ادامه داد: اين طرح در مدرسه ابتدايی پسرانه كميل به مديريت بياتی با مربی‌گری طاهره ايمانی، مريم منتظری، زهراسادات مهديانی، اشرف عاشوری و مهتاب گودرزی اجرا می‌شود. همچنين، در مدرسه ابتداديی دخترانه ياس نبی به مديريت نوحی نيز اين طرح به مربی‌گری زهراسادات نوری، مهسا رضايی و مهتاب گودرزی در حال اجرا است.
وی در ادامه سخنان خود در اين زمينه بيان كرد: در مدرسه دل‌خواسته به مديريت لشكری، اين طرح با تدريس غريب‌شاهيان، فرشته محمودی، انسيه محمودی، مرضيه نصرتی و نوروزی در حال اجراست و همچنين، در مدرسه شكوفه‌های انقلاب به مديريت افتخاری نيز محبوبه ميرزاده حسينی و زهره خوش‌خوان تدريس طرح را برعهده دارند.
دبير قرآن شمسه منطقه 10 تهران تصريح كرد: در مدرسه نرجس 1 به مديريت آبادی، اجرای طرح نورُ علی نور توسط فرحناز احدی، سعيده لشكری و سميه آقابراتی در حال پيگيری است و همچنين، در مدرسه ولايت فقيه 1 به مديريت خالدی نيز اين طرح توسط جميله عباسی و مهسا رضايی تدريس می‌شود.
وی ادامه داد: در مدرسه ولايت فقيه 2 به مديريت علوی، اجرای طرح با مربی‌گری الهه حيدری، قهاری و مهناز اسماعيلی انجام می‌شود و در مدرسه مرحوم فرهادی به مديريت ميرزاخانی نيز افسانه برجی اجرا و تدريس طرح را به عهده دارد. همچنين، در مدرسه ميثاق به مديريت تهرانی، زينب صالحی و در مدرسه حضرت زهرا(س) به مديريت ستاری، سمندريان، مرضيه مولايی و زهراسادات فدوی اين طرح قرآنی را اجرا می‌كنند.
خواجه محمودآباد با بيان اينكه مهديه رضايی، مسئوليت هماهنگی و دبيرخانه طرح «نورُ علی نور» در منطقه 10 را برعهده دارد، ادامه داد: در مدرسه شهيد امامی به مديريت نعيمی، صفيه رواسها و همچنين، در مدرسه لاله به مديريت پالزدار نيز ميرزاده حسينی و نوروزی مربی‌گری طرح را برعهده دارند.
وی ادامه داد: اين طرح قرآنی به همت بهاری‌صفت، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 10، يارقلی، مدير اداره فرهنگی منطقه 10 و نقيب، جانشين معاون امور اجتماعی، فرهنگی منطقه 10 و با همكاری اداره آموزش و پرورش اين منطقه اجرا می‌شود.
خواجه‌ محمود‌آباد در ادامه خاطرنشان كرد: اجرای اين طرح قرآنی در راستای اجرای فرامين مقام معظم رهبری مبنی بر تربيت 10 ميليون حافظ قرآنی و نيز طرح صالحين، از چند روز پيش در سطح منطقه آغاز شد.
وی ادامه داد: همچنين، مربيان مجری اين طرح در مدارس منطقه همگی از فعالان و حافظان شناسايی شده از ظرفيت و توانمندی اولين دوره طرح شمسه قرآن هستند.
دبير قرآن شمسه منطقه 10 تهران افزود: امسال و در پايان فاز دوم اين طرح، جهت قرآنيانی كه توانستند مرحله دوم طرح را با موفقيت پشت سر گذارند، جشن تولد قرآنی با حضور اوليای قرآن‌آموزان و مسئولان مدارس برگزار شد.
يادآور می‌شود، طرح «نورٌ علی نور» طرح حفظ جزء سی‌ام قرآن كريم است كه از ابتدای هرفصل در سطح مدارس آموزش و پروش منطقه 10 تهران برگزار می‌شود.
captcha