پاسداری از انقلاب به لحظات عمر ما اعتبار و ارزش بخشيده است
کد خبر: 2501655
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۰

پاسداری از انقلاب به لحظات عمر ما اعتبار و ارزش بخشيده است

گروه سياسی: سرلشكر جعفری گفت: آن چه برای ما به عنوان يك انسان معتقد ،مسلمان و انقلابی مهم و ارزشمند است، ارزش و اعتبار پيدا كردن لحظات عمرمان است و پاسداری از انقلاب به لحظات عمر ما اعتبار و ارزش بخشيده است.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از سپاه نيوز، سردار سرلشكر پاسدار محمد علی جعفری، فرمانده كل سپاه در رأس هيئتی از منطقه عمومی چابهار و پايگاه دريايی امام علی عليه السلام نيروی دريايی سپاه بازديد و از نزديك در جريان ميزان آمادگی نيروها قرار گرفت.
فرمانده كل سپاه در اجتماع فرماندهان و كاركنان نيروی دريايی سپاه مستقر در پايگاه دريايی امام علی(ع) طی سخنانی بر اهميت و حساسيت شرايط در منطقه تأكيد كرد و گفت: پاسداری از دين خدا فرصت گرانبها و ارزشمندی است كه انقلاب اسلامی در اختيار ما قرار داده است و برای اين توفيق ويژه بايد خدای متعال را صميمانه شكرگزار باشيم.
وی افزود: آن چه برای ما به عنوان يك انسان معتقد و مسلمان و انقلابی مهم و ارزشمند است، ارزش و اعتبار پيدا كردن لحظات عمرمان است و پاسداری از انقلاب به لحظات عمر ما اعتبار و ارزش بخشيده است.
سردار جعفری خاطرنشان كرد: ما همواره بايد اين نكته را در همه ابعاد مأموريت‌هايمان در نظر داشته باشيم كه پاسداری يك شغل نيست كه انجام رسالتی است كه اولياء و انبياء الهی مأمور انجام آن بودند.
وی افزود: از اين منظر لحظه لحظه حضور ما در سپاه از قداست و اهميت ويژه ای برخوردار است.
سرلشكر جعفری با اشاره به فلسفه وجودی سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و كمك به توسعه و پيشرفت و صدور انقلاب، خاطرنشان كرد: معنويت تكيه‌گاه اصلی ما در سپاه و محور اصلی قدرت و اقتدار ما است.
وی افزود: ما متناسب با حجم و پيچيدگی دسيسه‌های دشمن بايد در خودمان آمادگی، تخصص و مهارت ايجاد كنيم تا به بهترين وجه ممكن در انجام رسالت مقدسی كه بر عهده داريم موفق باشيم.
فرمانده كل سپاه خطاب به كاركنان نيروی دريايی سپاه مستقر در پايگاه دريايی امام علی(ع) اظهار كرد: ما بايد در هر موضعی كه در سپاه قرار داريم، به دنبال فراهم ساختن بهترين شيوه و امكان پاسداری باشيم، امروز ولی امر مسلمين بيش از هر زمان ديگری از ما درخواست ايفای نقش فعال‌تر و دقيق‌تر و هوشمندانه‌تر دارند.
وی افزود: رهبر فرزانه انقلاب به بهترين شكل ممكن استراتژی و خط مشی ما را مشخص كرده‌اند و اهتمام ما بايد تحقق منويات و دغدغه‌های معظم له باشد.
سرلشكر جعفری خاطرنشان كرد: سپاه سازمانی انسان‌محور و رسالت‌محور است كه در هر جايی كه ضرورت پاسداری ايجاب كند، آمادگی انجام مأموريت را دارد.
وی از نقش و عملكرد نيروی دريايی سپاه در موضوع بازدارندگی و حراست از منطقه مهم و حساس خليج فارس و دريايی عمان تقدير كرد و افزود: امروز بحمدالله با وجود فرماندهان توانمند، سازمان رزمی و دفاعی نيروی دريايی به نقطه قابل اطمينانی دست يافته است.
در جريان اين بازديد دريادار فدوی فرمانده نيروی دريايی سپاه و جمع ديگر از فرماندهان و كارشناسان نيروی دريايی سپاه حضور داشتند كه قبل از سخنان سرلشكر جعفری، سردار فدوی طی سخنانی ضمن خيرمقدم به حضور فرمانده كل سپاه، گزارشی از اقدامات و فعاليت های نيروی دريايی و ميزان آمادگی بخش های مختلف عملياتی ارائه داد.
captcha