حماسه‌ساز بودن و منطق ملت ايران، پيام روشنی در سال جاری به دشمنان است
کد خبر: 2514567
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۹

حماسه‌ساز بودن و منطق ملت ايران، پيام روشنی در سال جاری به دشمنان است

گروه سياسی: مشاور نماينده ولی فقيه در سپاه با اشاره به اراده ملت ايران در برابر دشمنان گفت: پيام ملت ايران در سال 92 به دشمن اين است كه به هيچ وجه فريب تبليغات سياسی و روانی او را نخواهد خورد، منطق قوی ملت ايران بر منطق بی بنيان آمريكا غلبه خواهد كرد.

سردار يدالله جوانی، مشاور نماينده ولی فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) با اشاره به شعار حماسه سياسی و حماسه اقتصادی كه از سوی مقام معظم رهبری عنوان شده است، گفت: با توجه به شرايط و نيازمندی‌های كنونی كشور، ايشان شعار سال جديد را تلفيقی از مسائل سياسی و اقتصادی عنوان كردند كه اين نامگذاری به مزيت های ملت ايران در سال جديد اشاره دارد.
جوانی اظهار كرد: دشمنان مجموعه‌ای از اقدامات را در دو حوزه سياسی و اقتصادی انجام می‌دهند تا ملت ايران را دچار مشكل كنند، در حوزه اقتصادی كاملاً مشخص است كه دشمنان با تشديد فشارها و تحريم‌ها به دنبال به ستوه آوردن ملت هستند.
مشاور نماينده ولی فقيه در سپاه عنوان كرد: با يك حركت حماسی و پياده‌سازی اقتصاد مقاومتی آينده درخشانی پيش روی ملت خواهد بود؛ ملت ايران يك ملت حماسه‌ساز است و در 34 سال گذشته در همه صحنه‌ها حماسه‌های بزرگی را خلق كرده است.
وی با بيان اينكه حماسه اقتصادی از سوی مردم تهديد اقتصادی دشمن را به يك فرصت تبديل می‌كند، افزود: مردم می‌توانند با كار وتلاش حربه تحريم را ناكارآمد كنند و افق‌های روشنی با تلاش بيشتر برای ملت ايران می‌توان متصور شد.
وی افزود: در حوزه سياسی نيز مجموعه كارهايی كه دشمن در ابعاد مختلف انجام می‌دهد، با هدف بهره‌برداری‌های سياسی است.
سردار جوانی انتخابات يازدهيمن دوره رياست جمهوری را يك مسئله مهم برای دشمنان دانست و گفت: مقام معظم رهبری در مشهد مقدس به اين موضوع پرداختند كه ملت ايران همواره حماسه‌ساز بوده است و در سال 92 نيز با يك مشاركت حداكثری با خلق حماسه ديگری، آبروی كشور را تأمين می‌كند.
مشاور نماينده ولی فقيه در سپاه گفت: مردم با حضور در انتخابات ظرفيت‌های جمهوری اسلامی را برای عبور از موانع و تحقق اهداف خود بالا خواهند برد؛ ملت ايران در عرصه نبرد اراده‌ها قرار گرفته است؛ آمريكا از مدت‌ها قبل با پيشنهاد مذاكره در كنار راهبرد فشار- مذاكره به دنبال نوعی فريب ملت ايران است و می‌خواهد اراده خود را به ملت ايران تحميل كند.
مشاور نماينده ولی فقيه در سپاه با اشاره به اراده ملت برای عبور از چالش‌ها اظهار كرد: ملت ايران در سال 92 ضمن اينكه در زمينه فشارهای اقتصادی با حماسه اقتصادی از اين موانع عبور خواهد كرد؛ در حوزه سياسی هم حماسه‌آفرين خواهد بود و علاوه بر بحث انتخابات در صحنه سياسی كه دشمن می‌خواهد خواست خود را تحميل كند، با مقاومت، ايستادگی و درايت دشمن را ناكام می‌كنند.
جوانی گفت: دشمنان به سال جديد نگاه ويژه‌ای دارند؛ آنها منتظر بودند سال گذشته بهره‌هايی از طريق تحريم‌ها به دست آورند و پيش‌بينی كرده بودند، كه ملت ايران ناراضی خواهند شد و در پايان سال گذشته منتظر ناآرامی‌ها و بحران‌های اجتماعی بودند.
مشاور نماينده ولی فقيه در سپاه عنوان كرد: دشمن در سال 91 مأيوس شد و لذا اين اميد را دارند كه در سال جديد بحران‌های اجتماعی در كشور ايجاد شود، اين پيش‌بينی مقام معظم رهبری عينيت خواهد يافت كه دشمن در سال جديد ناكام‌تر از گذشته خواهد بود.
سردار جوانی با بيان اينكه ملت ايران با حماسه‌آفرينی در دو عرصه سياسی و اقتصادی از ابتدا تا انتهای سال دشمن را نااميد خواهد كرد، اظهار كرد: ما انتخابات رياست جمهوری را در خردادماه و در انتهای سال 22 بهمن، سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی را پيش رو خواهيم داشت؛ در فاصله اين دو مناسبت مهم، صحنه‌های مختلفی شكل خواهد گرفت كه با حماسه سياسی ملت، دشمن اين پيام را دريافت می‌كند كه ترفند مذاكره و فشار و ترفند منعطف كردن ملت با وعده و وعيد ناكارآمد است.
مشاور نماينده ولی فقيه در سپاه در پايان گفت: پيام ملت ايران در سال 92 به دشمن اين است كه به هيچ وجه فريب تبليغات سياسی و روانی او را نخواهد خورد؛ منطق قوی ملت ايران بر منطق بی‌بنيان آمريكا غلبه خواهد كرد.
captcha