اسلام اهتمام ويژه‌ای به مسائل بهداشتی و درمانی دارد
کد خبر: 2517060
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۷:۱۸

اسلام اهتمام ويژه‌ای به مسائل بهداشتی و درمانی دارد

گروه اجتماعی: در دين مبين اسلام مسائل بهداشتی و درمانی مورد توجه قرار گرفته است و بايد دستورات دينی در امر بهداشت و حفظ سلامت مورد توجه قرار گيرد.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه قم، آيت‌الله العظمی لطف‌الله صافی گلپايگانی، از مراجع عظام تقلید 20 فروردين‌ماه در ديدار رئيس دانشگاه علوم پزشكی قم گفت: پرسنل دانشگاه علوم پزشكی بايد همواره در مسير ترويج دين و خدمت به مردم گام بردارند.
ايشان با اشاره به گزارش ارائه شده از سوی دكتر حجازی در خصوص ارائه خدمات درمانی به مردم بيان كرد: با توجه به شرايط كنونی كشور پيشرفت‌های خوبی در عرصه بهداشت و درمان استان قم حاصل شده است.
وی در ادامه با تقدير از عملكرد دانشگاه علوم پزشكی قم در عرصه بهداشت و درمان بيان كرد: با خدمت به بندگان خدا می‌توانيد رضايت امام عصر(عج) را به دست آوريد.
اين مرجع تقليد با اشاره به اينكه بايد همه كسانی كه در اين نظام مسئوليت دارند در عرصه خدمت به مردم پرتلاش ظاهر شوند، بيان كرد: پرسنل دانشگاه علوم پزشكی بايد همواره در مسير ترويج دين و خدمت به مردم گام بردارند.
وی اظهار كرد: در دين مبين اسلام مسائل بهداشتی و درمانی مورد توجه قرار گرفته است و بايد دستورات دينی در امر بهداشت و حفظ سلامت مورد توجه قرار گيرد.
captcha