«بوستان قرآن» يك گام به جلو برداشت
کد خبر: 2518428
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۱

«بوستان قرآن» يك گام به جلو برداشت

گروه ادب: شماره جديد ماهنامه فرهنگی قرآنی «بوستان قرآن» كه به كوشش معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده است، روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، در شماره جديد ماهنامه فرهنگی قرآنی «بوستان قرآن» كه اخيراً روانه بازار نشر شده است، «دين، تمدن اسلامی، سبك زندگی» عنوان يكی از مهمترين مطالب را به خود اختصاص می‌دهد.
يك گام مهم در اين شماره از نشريه بوستان قرآن، گفت‌وگو با نخستين معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. «انس با قرآن، آرامش در زندگی»، «حفظ قرآن در كودكی»، «بركت محله»، «عاشق و نه قاری»، عنوان ديگر مطالب اين نشريه را شامل می‌شوند.
مطلب آغازين اين شماره از نشريه با سخنانی از رهبر معظم انقلاب مزين شده است كه با تيتر «تدبر، تكرار می‌خواهد» ارائه شده. در اين مطلب معظم‌له عنوان كرده‌اند كه «من می‌‌خواهم به شما «قرآنی»‌ها ـ كه اهل تلاوت، اهل تجويد و اهل لحن و آهنگ و صوت و خواندن قرآن هستيد ـ اين را تاكيد كنم، گاهی شنيده می‌شود كه بعضی می‌گويند آقا به قرآن بايد عمل كرد، خوب، اين حرف درستی است؛ امام مقصودشان اين است كه تلاوت قرآن و آرايه‌های قرآنی را دست‌كم بگيرند! من با اين مخالفم. تلاوت قرآن هم جزء يك مجموعه و منظومه‌ای است كه اينها همه به هم متصل است؛ اين هم بايستی مورد توجه قرار بگيرد و گرامی داشته شود.»
علی نصيری، ابراهيم فياض، مهدی رستم‌نژاد، مسعود آذربايجانی، علی محمدی‌آشنايی، محمدحسين حليمی و حسين باهر از جمله افرادی هستند كه در اين شماره با آنان گفت‌وگو يا آثارشان معرفی شده است.
captcha