10 گفتمان دينی با موضوع «عفاف و حجاب فاطمی» در مريوان برگزار می‌شود
کد خبر: 2524284
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۵

10 گفتمان دينی با موضوع «عفاف و حجاب فاطمی» در مريوان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: 10 گفتمان دينی ـ فرهنگی با موضوع ‌عفاف و حجاب فاطمی‌، با برنامه‌ريزی‌های اداره تبليغات اسلامی از 11 ارديبهشت‌ماه در شهرستان مريوان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام امير كاوه، رئيس اداره تيليغات اسلامی شهرستان مريوان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه كردستان، اظهار كرد: به‌مناسبت ولادت دخت نبی مكرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) و گراميداشت روز زن 10 گفتمان دينی در سطح دبيرستان‌ها و دانشگاه‌های اين شهرستان با موضوع ‌حجاب و عفاف فاطمی‌، برگزار میی‌شود.
وی افزود: اين نشست‌ها با محوريت زندگی ساده و آموزنده حضرت زهرا(س) در امور تربيت فرزندان، همسرداری، دفاع از حريم ولايت، پوشش كامل يك زن مسلمان و اخلاق و رفتار شايسته يك زن در محيط خانواده و اجتماع برگزار شد.
حجت‌الاسلام كاوه اعلام كرد: در اين نشست‌ها و گفتمان‌ها، كارشناسان امور دينی به ابعاد مختلف شخصيت حضرت زهرا(س) و تبيين جايگاه زنان در جامعه اسلامی پرداختند.
وی بيان كرد: معرفی كتاب‌های منتشره درباره شخصيت والای حضرت زهرا(س) و پاسخگويی به سؤالات و تشريح موضوع حجاب و عفاف از محورهای ديگر اين نشست‌ها بود.
رئيس اداره تيليغات اسلامی شهرستان مريوان در ادامه به برگزاری 100 گفتمان و نشست در سال 91 اشاره كرد و يادآور شد: اين گفتمان‌ها با هدف تبيين معارف دين و مقابله با تهاجم فرهنگی برگزار شد كه قشر جوان مريوان از اين گفتمان‌ها استقبال كردند.
captcha