كتاب «عوائدالاصول الصغير» جديدترين اثر آيت‌الله العظمی مظاهری منتشر شد
کد خبر: 2526472
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۴

كتاب «عوائدالاصول الصغير» جديدترين اثر آيت‌الله العظمی مظاهری منتشر شد

گروه انديشه: جديدترين كتاب آيت‌الله العظمی مظاهری(مدظله‌العالی) با عنوان «عوائدالاصول الصغير» منتشر و در بيست و ششمين نمايشگاه بين‌المللی كتاب عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه اصفهان، جديدترين كتاب آيت‌الله العظمی مظاهری(مدظله‌العالی) با عنوان «عوائدالاصول الصغير» منتشر و در بيست و ششمين نمايشگاه بين‌المللی كتاب عرضه خواهد شد.
اين اثر ارزشمند كه توسط معظم‌له به رشتۀ تحرير درآمده است، يك دوره اصول فقه شيعه به زبان تحليلی است؛ كتاب ارزشمند «عوائدالاصول الصغير» به همت مؤسسۀ فرهنگی مطالعاتی الزهرا(س) در دو جلد، در قطع وزيری و هر جلد در 384 صفحه، تنظيم و منتشر شده است.
اين كتاب به همراه ساير آثار جديد آيت‌الله العظمی مظاهری در نمايشگاه بين‌المللی كتاب تهران ارائه می‌شود ؛ آثار جديد و قابل عرضه این عالم بزرگوار در نمايشگاه سال 1392 عبارتند از: كتاب «عوائد الاصول الصغير» در دو جلد يك دوره اصول فقه شيعه به زبان تحليلی است؛ كتاب «دانش اخلاق اسلامی» در چهار جلد: به بررسی تحليلی چهل فضيلت شاخص در قلمرو اخلاق و رذائل مقابل آن، از ديدگاه قرآن و روايات پرداخته؛ كتاب مشق اخلاق «دفتر چهارم» شامل چهل فراز پندآموز اخلاقی است و نرم افزار «اخلاق كسب و كار» که شامل گفتارهای اخلاقی با موضوع اقسام كار و عمل صالح، با اشاره به مختصّات اقتصاد اسلامی می‌شود.
همچنين بيش از صد اثر(كتاب و نرم افزار) از آثار و تأليفات آيت‌الله العظمی مظاهری، از 11 تا 21 ارديبهشت‌ماه 1392در بيست و ششمين نمايشگاه بين‌المللی كتاب تهران ارائه می‌گردد.
غرفه مؤسسه فرهنگی مطالعاتی الزهرا(س) به‌عنوان ناشر آثار حضرت آيت‌الله العظمی مظاهری، در بيست و ششمين نمايشگاه بين‌المللی كتاب تهران، واقع در شبستان مصلی تهران، راهرو شماره 5، غرفۀ شمارۀ 25 واقع شده و پذيرای حضور علاقه‌مندان است.
علاقه‌مندان می‌توانند برای كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 4463671-0311 تماس حاصل نمايند.
captcha