تقدير از 240 برگزيده جشنواره حكمت مطهر/ حذف مراسم اختتاميه به دليل كمبود بودجه
کد خبر: 2528493
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۸

تقدير از 240 برگزيده جشنواره حكمت مطهر/ حذف مراسم اختتاميه به دليل كمبود بودجه

گروه اجتماعی: دبير هشتمين جشنواره حكمت مطهر دانشگاهيان برگزيدگان اين جشنواره را 240نفر معرفی كرد و گفت: به دليل كمبود بودجه مراسم اختتاميه حضوری حذف و نفرات برتر از طريق پايگاه اطلاع‌رسانی معرفی می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمين حسين افتخاريان، دبير هشتمين جشنواره حكمت مطهر دانشگاهيان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) با اشاره به حضور بيش از 31 هزار نفر تا كنون در اين جشنواره اظهار كرد: 240 نفر به عنوان برگزيدگان هشتمين جشنواره حكمت مطهر معرفی شدند.
وی با اشاره به حذف مراسم اختتاميه حضوری اظهار كرد: به دليل كمبود بودجه مراسم اختتاميه حضوری حذف و نفرات برتر از طريق پايگاه اطلاع‌رسانی معرفی و با تكميل فرم اطلاعات از جوايز نقدی خود بهره‌مند می‌شوند.
حجت‌الاسلام والمسلمين افتخاريان از 16 محور برای هشتمين جشنواره حكمت مطهر نام برد و گفت: از ابتدای ارديبهشت‌ماه جاری، به معرفی نفرات برتر اقدام كرديم كه تا كنون 13 رشته و بخش معرفی و پنج گروه نيز باقی مانده‌اند.
وی منبع سومين دوره مسابقه كتاب ماه مطهر را كتاب «احيای تفكر اسلامی» معرفی و عنوان كرد: علاقه‌مندان تا اواخر ارديبهشت‌ماه جاری فرصت دارند تا به دو روش پيامكی و اينترنتی اقدام به ارسال پاسخ سؤالات كنند.
captcha