بازی رايانه‌ای عمليات انهدام در قم توليد می‌شود
کد خبر: 2528710
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۳

بازی رايانه‌ای عمليات انهدام در قم توليد می‌شود

گروه اجتماعی: بازی رايانه‌ای عمليات انهدام توسط شركت رسانه‌گستر بنيسی توليدكننده نخستين بازی رايانه‌ای سه بعدی تخصصی دفاع مقدس توليد شد.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه قم، سيدمرتضی اسماعيلی‌طبا، مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 ارديبهشت‌ماه با حضور در اين موسسه با روند توليد اين بازی آشنا شد.
وی در سخنانی عملكرد اين مؤسسه را با ارزش دانست و ضمن تحسين محصولات مفيد اين شركت اظهار کرد: در هيچ استانی چنين ظرفيتی را در توليد بازی‌های رايانه‌ای شاهد نبوديم كه چندين گروه متخصص بدين صورت فعاليت داشته و آثاری با اين كيفيت توليد كرده باشند.
وی كيفيت بازی‌های توليد شده توسط اين مؤسسه از جمله عمليات انهدام يك و دو را بسيار عالی دانست و گفت: اين آثار در جايگاهی قرار دارد كه می‌تواند در مقابل آثار مخربی كه سعی بر منفور نشان دادن چهره اسلام در دنيا هستند، بايستد.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: بايد اين گونه آثار به جهانيان معرفی شود؛ لذا از هر ظرفيتی برای رسيدن به اين هدف استفاده خواهيم كرد.
وی پايانه صادرات محصولات فرهنگی را در رسيدن به اين منظور بسيار مؤثر دانست و عنوان كرد: كلنگ احداث اين پايانه به زودی در شهرك چاپ و نشر استان به زمين زده خواهد شد تا تحولی نوين در صادرات محصولات فرهنگی هنری به سراسر دنيا را شاهد باشيم.
اسماعيلی‌طبا همچنين به برپايی هفته فرهنگی استان قم در ايالت آيوتايای تايلند اشاره كرد و ابراز کرد: اين نمايشگاه كه در تايلند با هدف معرفی استان قم برپا خواهد شد، ظرفيتی مناسب برای معرفی و ارائه محصولات فرهنگی و هنری استان، از جمله بازی‌های توليد شده اين مؤسسه است.
وی در پایان اظهار كرد: مراسمی برای رونمايی بازی سه بعدی انهدام 2 برگزار شده تا اين اثر به صورت ملی و حتی بين‌المللی به همگان معرفی شود.
captcha