گروه جنايتكار وهابيون برای ايجاد تفرقه ميان مسلمين ايجاد شده ‌است
کد خبر: 2531589
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۵

گروه جنايتكار وهابيون برای ايجاد تفرقه ميان مسلمين ايجاد شده ‌است

گروه اجتماعی: عضو مجلس خبرگان رهبری، دست پليد انگليس در به‌وجود آوردن وهابیون را مؤثر خواند و افزود: وهابيون گروه جنايتكاری هستند كه برای ايجاد تفرقه ميان مسلمين ايجاد شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه اصفهان، آيت‌الله سيديوسف طباطبائی‌نژاد، نماينده ولی فقه و امام جمعه اصفهان در خطبه‌های اين هفته‌ نماز جمعه‌ اصفهان كه در مسجد امام(ره) ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و ترك معاصی، عمل زشت و ناروای دشمنان اسلام در هتك حرمت مرقد مطهر حجربن عدی را محكوم كرد و گفت: نبش قبر صحابی ارجمند پيامبر(ص) و فدائی اميرالمؤمنين(ع) در سوريه توسط وهابيت خبيث را حضور تمام جامعه اسلامی تسليت عرض می‌كنم و اميدوارم خداوند متعال ريشه چنين انسان‌های پليدی را بردارد.
نماينده‌ ولی فقيه در استان و امام جمعه اصفهان، در توصيف فضائل حجر بن عدی خاطرنشان کرد: حجر در ايام جوانی خدمت رسول‌ الله(ص) رسيده، زمانی در مدينه به‌سر برده و از فدائيان امام علی(ع) به‌شمار می‌رفته است، حجر انسانی شجاع و بافضيلت بود و در جنگ‌های صفين، نهروان و جمل از افسران رشيد سپاه اميرالمؤمنين(ع) به‌حساب می‌آمد، او رهبری گروهی از مدافعين امام علی(ع) را هم بر عهده داشت.
آيت‌الله طباطبائی‌نژاد در ادامه به روايتی كه از اميرالمؤمنين(ع) نقل شده است، اشاره کرد و گفت: روايت شده كه امام علی(ع) به حجر فرمودند: چه خواهی كرد اگر از تو بخواهند از من برائت بجويی؟ حجربن عدی اظهار كرد: كه به خدا سوگند اگر با شمشير قطعه‌قطعه‌ام كنند و خرمنی از آتش برايم بيفروزند و مرا بدان بيفكنند، به جان خواهم خريد و از شما برائت نخواهم جست.
عضو مجلس خبرگان رهبری، دست پليد انگليس در به‌وجود آوردن وهابیون را مؤثر خواند و افزود: وهابيون گروه جنايتكاری هستند كه برای ايجاد تفرقه ميان مسلمين ايجاد شده‌اند.
وی افزود: وهابی‌ها پيش از اين هم خباثت‌های خود را در وقايعی مثل تخريب قبور ائمه بقيع(ع)، انهدام حرم مطهر عسكريين(ع) و حتی حمله به مزار پرشكوه حضرت اباعبدالله(ع) و سرقت هدايای مردمی نشان داده بودند.
آيت‌الله طباطبائی‌نژاد از راهپيمائی سراسری پس از اقامه نماز جمعه در اعتراض به هتك حرمت مرقد حجربن عدی خبر داد و درخصوص عظمت اين فدائی اميرالمؤمنين(ع)، يادآور شد: عايشه خطاب به معاويه پس از شهادت حجر، می‌گويد از رسول خدا(ص) شنيدم كه درباره حجر و يارانش مى‌‏فرمود: در منطقه عذراء مردمانى كشته مى‌‏شوند كه خداوند و آسمانيان به‌خاطر آنان خشمگين مى‏‌شوند.
خطيب جمعه اصفهان همچنين به برشمردن مناسبت‌های ماه رجب نظير ولادت باسعادت امام باقر(ع) پرداخت و خاطرنشان كرد: سوم رجب مصادف با شهادت امام هادی(ع) است كه علاوه بر خدمات و بركات قابل توجه اين امام همام، زيارت جامعه كبيره و زيارت غدير اميرالمؤمنين(ع) از يادگارهای ارزشمند ايشان است، به‌ويژه زيارت غدير كه شامل نقل صفات عظيم و واقعی شخصيت امام علی(ع) است.
نماينده‌ ولی فقيه در استان اصفهان، حاميان تروريست‌ها را آمريكا، اسرائيل و وهابیون عنوان و تأكيد كرد: دو واقعه تخريب مرقد حجربن عدی و حمله اسرائيل به سوريه كافی بود تا جهانيان بفهمند تروريست‌ها مسلمان نيستند، آمريكا و رژيم صهيونيستی در ميانمار، بحرين، سوريه و... مسلمانان را قتل‌عام كرده و متأسفانه عده‌ای از سران مزدور عرب مثل عربستان هم از اين جنايات اسرائيل پشتيبانی می‌كنند.
captcha