حضور 246 مركز قرآنی استان آذربايجان غربی در طرح «1447»
کد خبر: 2560425
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۷

حضور 246 مركز قرآنی استان آذربايجان غربی در طرح «1447»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: طرح قرآنی «1447» با همكاری 216 مؤسسه و خانه قرآن روستايی و بيش از 30 خانه قرآن شهری در استان اذربايجان غربی اجرا می‌شود.

معصومه وجدانی، مديرعامل اتحاديه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان آذربايجان غربی در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن (ايكنا)، با اعلام اين خبر گفت: طرح قرآنی «1447» با همكاری 120 مؤسسه و 96 خانه قرآن روستايی و بيش از 30 خانه قرآن شهری در استان آذربايجان غربی اجرا می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به زمان اجرای طرح افزود: مؤسسات و مراكز قرآنی موظف هستند تا اوايل شهريورماه سال جاری طرح را اجرا كرده و نتايج را برای اتحاديه ارسال كنند.
وجدانی با بيان اينكه اين طرح با محوريت حفظ و ترجمه جزء 29 قرآن اجرا می‌شود، اظهار كرد: مراكز قرآنی می‌توانند اين طرح را به صورت خودگران اجرا كنند، زيرا تا كنون بودجه‌ای برای اجرای اين طرح در نظر گرفته نشده است.
وی در ادامه تصريح كرد: فراگيران پس از اتمام دوره می‌توانند در مسابقه طرح «1447» سيمای قرآن شركت كرده و در صورت برنده شدن جايزه خود را دريافت كنند.
مديرعامل اتحاديه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان آذربايجان غربی در پايان خاطرنشان كرد: در حال حاضر تمامی طرح‌های يارنه‌ای از سوی دولت قطع شده است و اين خود يكی از دلايل اصلی در كاهش تعداد متقاضيان كلاس‌های آموزشی است.
captcha