نهادينه‌شدن اخلاق مستلزم عزم و همت همگانی در جامعه است
کد خبر: 2560651
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۵

نهادينه‌شدن اخلاق مستلزم عزم و همت همگانی در جامعه است

گروه اجتماعی: منتخب مردم تبريز، آذرشهر و اسكو در مجلس شورای اسلامی نهادينه‌شدن اخلاق را مستلزم عزم و همت همگانی جامعه در راستای امر به معروف و نهی از منكر دانست.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه آذربايجان شرقی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد تبريز، عليرضا منادی، منتخب مردم تبريز، آذرشهر و اسكو در مجلس شورای اسلامی، امروز، 22 تيرماه، در جمع دانشگاهيان اين دانشگاه اظهار كرد: دانشگاه كارخانه توليد انسان است و همه دانشگاهيان در آن شريك هستند و برای بالابردن كيفيت آن همه بايد امربه معروف ونهی از منكر كنند.
وی با اشاره به فرمايش حضرت علی(ع) امربه معروف را از مهمترين فرايض خواند و تشريح كرد: برای امر به معروف ونهی از منكر بايد به حرمت افراد احترام گذاشته و با ظرافت و مهربانی رفتار كرد.
منادی تأكيد كرد: كليه دانشگاهيان بايد قرآن را كه گنج راه زندگی در آن نهفته سرمشق قرار دهند و در پيشرفت كيفی و اخلاقی دانشگاه خود را سهيم دانسته و مؤثرتر رفتار نمايند.
وی ادامه داد: اخذ مجوز تأسيس رشته دندانپزشكی برای واحد تبريز، راه‌اندازی پلی‌كلينيك درمانی برای ارائه خدمات به كاركنان دانشگاه، تأسيس مركز رفاهی برای مراسم مختلف دانشگاهيان و اعطای وام وتسهيلات برای كليه كاركنان متقاضی دانشگاه را برخی از اقدامات اخير انجام شده ذكر كرد.
captcha