افتتاح كتابفروشی جديد بوستان كتاب در مجتمع ناشران
کد خبر: 2561890
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۱

افتتاح كتابفروشی جديد بوستان كتاب در مجتمع ناشران

شعبه جديد كتاب فروشی مؤسسه بوستان كتاب در مجتمع ناشران، تا نيمه ماه رمضان تجهيز و آماده بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، مهدی محدثی، كارشناس بازاريابی ارتباط با مراكز علمی مؤسسه بوستان كتاب ضمن اعلام اين خبر گفت: ظرف چند روز آينده، هفتمين شعبه از كتابفروشی‌های بوستان كتاب در ساختمان بزرگ مجتمع ناشران قم، واقع در خيابان معلم، تجهيز و راه‌اندازی می‌شود.
وی درخصوص نحوه فعاليت بوستان، پرافتخارترين ناشر برگزيده كشور در اين مجتمع، گفت: بوستان كتاب در مجتمع ناشران واقع در خيابان معلم، يك واحد اداری و يك واحد تجاری دارد كه واحد اداری، در طبقه چهارم و واحد تجاری نيز در طبقه همكف قرار دارد و طراحان دكوراسيون، در حال تجهيز و راه‌اندازی آن هستند و ظرف يك هفته آينده، آماده بهره‌برداری خواهد شد.
محدثی ادامه داد: چيدمان كتاب‌های بوستان، به شكل نمايشگاهی و فروشگاهی خواهد بود و در عين حال مرسسه در همان مكان اقدام به فروش نيز خواهد كرد.
وی درباره زمان آغاز فعاليت اين واحدها و استقبال مراجعان، گفت: بوستان كتاب جزء نخستين ناشرانی است كه به تجهيز و راه‌اندازی واحدهای خود در مجتمع ناشران پرداخته است. البته شكی نيست كه اقبال و رويكرد عمومی، زمانی آغاز خواهد شد كه اكثر ناشران بزرگ قم فعاليت خود را در مجتمع مذكور آغاز كرده باشند و اين مسئله، كمی زمان بر خواهد بود.
يادآور می‌شود، مجتمع ناشران در خيابان معلم قرار دارد و اكثر ناشران بزرگ و كوچك قم در آن واحد هايی خريداری كرده اند تا ضمن سهولت دسترسی علاقه‌مندان به كتاب و مطالعه، نشر و عرضه كتاب به طور متمركز در يك مكان انجام شود.
captcha