ارائه محصولات قرآنی با تخفيف 40 درصدی در نمايشگاه قرآن قم
کد خبر: 2563443
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۲ - ۰۴:۰۵

ارائه محصولات قرآنی با تخفيف 40 درصدی در نمايشگاه قرآن قم

گروه فعاليت‌های قرآنی: مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از ارائه تخفيف 40 درصدی نرم‌افزارها و كتب در نمايشگاه بزرگ قرآن و عترت قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه قم، سيدمرتضی اسماعيلی‌طبا، مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم روز گذشته، 27 تيرماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با بيان اين مطلب گفت: نمايشگاه بزرگ قرآن و عترت قم پنج‌شنبه 27 تيرماه ساعت 19 در مجتمع ناشران قم افتتاح شده و با بخش‌های ويژه و متنوع، فضايی معنوی را برای تمامی سليقه‌ها ايجاد خواهد كرد.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در ادامه به ارائه تخفيف 40 درصدی و نرم‌افزارها و كتب عرضه شده در اين نمايشگاه اشاره كرد و افزود: با هماهنگی صورت گرفته، كتب و نرم‌افزارهای عرضه شده در اين نمايشگاه با 20 درصد تخفيف توسط اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و 20 درصد تخفيف توسط غرفه‌داران عرضه می‌شود.
وی مؤسسات قرآنی، ناشران فعال در حوزه قرآن و اهل‌بيت(ع)، كانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم، مطبوعات قرآنی و كانون‌های تبليغاتی استان، موزه آثار نفيس، نرم‌افزارها و رسانه‌های ديجيتال قرآنی، سايت‌ها و وبلاگ‌های قرآنی، صنايع دستی، تابلو فرش و كودك و نوجوان را از جمله بخش‌های اين نمايشگاه بزرگ قرآنی عنوان كرد.
اسماعيلی‌طبا به برگزاری مسابقات فرهنگی، قرآنی و هنری و همچنين اجرای تواشيح، قرائت قرآن و برگزاری نشست‌های تخصصی اشاره كرد و ابراز داشت: انجمن‌های تجسمی، خوشنويسان و عكاسان قم و همچنين آموزشگاه‌های آزاد هنری استان با حضور در اين نمايشگاه، كارگاه‌های زنده هنری برگزار خواهند كرد.
نمايشگاه بزرگ قرآن و عترت به همت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، شركت تعاونی ناشران استان، مجتمع ناشران قم و مشاركت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری قم پنجشنبه 27 تيرماه ساعت 19 در مجتمع ناشران قم افتتاح شد و تا چهارم مردادماه سال جاری برپا خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند هر روز از ساعت 18 تا 24 از اين نمايشگاه ديدن كنند.
captcha