نمايش آثار نفيس و خطی قرآن در نمايشگاه قرآن و عترت قم
کد خبر: 2564578
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۹

نمايش آثار نفيس و خطی قرآن در نمايشگاه قرآن و عترت قم

گروه فعاليت‌های قرآنی: مديرعامل شركت تعاونی ناشران استان قم گفت: آثار نفيس و خطی قرآنی در نمايشگاه بزرگ قرآن و عترت قم به نمايش درآمده است.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه قم، سيدمحمود حسينی، مدير عامل شركت تعاونی ناشران استان قم 30 تيرماه در حاشيه نخستين نمايشگاه بزرگ قرآن و عترت در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: شهر مقدس قم همواره به عنوان مركز چاپ و نشر كتب دينی در كشور و در جهان اسلام مطرح بوده است.
وی با اشاره به ظرفيت‌های عظيم فكری و فرهنگی در زمينه علوم قرآنی در استان قم، برگزاری اين نمايشگاه را از ضرورت‌ها دانست و تصريح كرد: حدود 120 ناشر داخلی و خارجی و 60 واحد نرم‌افزارهای قرآنی در اين نمايشگاه حضور يافته و كتب و نرم‌افزارهای دينی با موضوعات قرآن و اهل‌بيت(ع) را در معرض قرار داده‌اند.
مديرعامل شركت تعاونی ناشران استان قم با اشاره به برگزاری كارگاه‌های آموزشی، صنايع دستی قرآنی، غرفه‌های كودك و نوجوان و موسسات و انجمن‌های هنری در نمايشگاه بزرگ قرآن و عترت قم يادآوری كرد: آثار نفيس و خطی قرآنی كتابخانه آيت‌الله العظمی مرعشی نجفی در اين نمايشگاه برای بازديد علاقه‌مندان قرار گرفته است.
وی در پايان از برگزاری ويژه‌برنامه‌های قرآنی در نمايشگاه قرآن و عترت قم از جمله حضور قاريان برجسته و ممتاز بين‌المللی خبر داد و بيان كرد: با هماهنگی صورت گرفته، كتب و نرم‌افزارهای عرضه شده در اين نمايشگاه با 20 درصد تخفيف اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و حداقل 20 درصد تخفيف توسط غرفه‌دار عرضه می‌شوند.
نمايشگاه بزرگ قرآن و عترت قم تا 4 مردادماه در مجتمع ناشران قم واقع در خيابان معلم برپا بوده و علاقه‌مندان می‌توانند هر روز از ساعت 18 تا 24 از اين نمايشگاه بازديد كنند.
captcha