تنوع آثار از ويژگی‌های مهم نمايشگاه قرآن و عترت قم است
کد خبر: 2566904
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۱:۲۲

تنوع آثار از ويژگی‌های مهم نمايشگاه قرآن و عترت قم است

گروه فعاليت‌های قرآنی: فرماندار قم با بیان اینکه تنوع و محتوای آثار ارائه شده در نمايشگاه قرآن و عترت قم غنی و ارزشمند است، گفت: به لحاظ تعدد و تكثر در آثار قرآنی و به لحاظ محتوای كتب و محصولات فرهنگی مرتبط، این نمایشگاه بسيار مناسب و غنی است.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه قم، اسماعيل زارعی كوشا، فرماندار قم سوم مردادماه در حاشيه بازديد از نمايشگاه قرآن و عترت قم در گفت‌وگو با خبرنگاران آن را به لحاظ تعدد و تكثر در آثار قرآنی و به لحاظ محتوای كتب و محصولات فرهنگی مرتبط بسيار مناسب و غنی ارزيابی كرد.
وی خاطرنشان كرد: ماه مبارك رمضان بهار قرآن و بهترين فرصت برای اجرای برنامه‌های قرآنی و فرهنگی است.
زارعی كوشا با بيان اينكه در سال‌های اخير سنت حسنه برگزاری نمايشگاه‌های قرآنی در كشورمان به خوبی مورد توجه قرار گرفته است، گفت: با توجه به فضايل و بركات ماه مبارك رمضان، اينگونه نمايشگاه‌ها مورد استقبال گسترده مردم قرار می‌گيرد.
وی با بيان اينكه برگزاری نمايشگاه قرآن می‌تواند حسن آغازی برای برگزاری هر چه بيشتر و بهتر نمايشگاه‌های فرهنگی در مجتمع ناشران قم باشد، افزود: در برخی روستاها و شهرهای تابعه استان قم نيز نمايشگاه‌های قرآنی با همكاری پايگاه‌های بسيج راه‌اندازی شده است.
نمايشگاه بزرگ قرآن و عترت قم تا چهارم مردادماه در مجتمع ناشران قم واقع در خيابان معلم برپا است و علاقه‌مندان می‌توانند هر روز از ساعت 18 تا 24 از اين نمايشگاه بازديد نمايند.
captcha