اوج‌گيری فعاليت‌های قرآنی در بسيج دانشجويی
کد خبر: 2572571
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۳

اوج‌گيری فعاليت‌های قرآنی در بسيج دانشجويی

گروه فعاليت‌های قرآنی: رئيس مركز قرآن و عترت سازمان بسيج دانشجويی با اشاره به اوج‌گيری فعاليت‌های قرآنی در اين سازمان، گفت: ميزبان مرحله نهايی مسابقات قرآن بسيج دانشجويی تا اوايل شهريورماه از بين گزينه‌های مطرح شده، انتخاب می‌شود.

رحيم قربانی، رئيس مركز قرآن و عترت سازمان بسيج دانشجويی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، با اشاره به آغاز ثبت نام مسابقات قرآن بسيج دانشجويی از اول مهرماه، گفت: محوريت اين دوره از مسابقات حضرت امام حسن عسگری(ع) خواهد بود.
وی در ادامه در مورد ميزبانی اين دوره از مسابقات در مرحله نهايی كه بهمن‌ماه و در دهه مباركه فجر برگزار می‌شود، افزود: هنوز ميزبان قطعی اين مسابقات مشخص نشده است و تا اوايل شهريورماه سال جاری ميزان اين دوره از مسابقات مشخص خواهد شد.
رئيس مركز قرآن و عترت سازمان بسيج دانشجويی تصريح كرد: سال گذشته اين مسابقات در استان يزد و به ميزبانی بسيج دانشجويی اين استان برگزار شد، امسال نيز گزينه‌های مطرحی برای ميزبانی انتخاب شد‌ه‌اند، از كه از جمله آنها می‌توان به آذربايجان‌ شرقی، گلستان، البرز و همدان اشاره كرد و علاوه بر آن نيز برخی استان‌های ديگر اعلام آمادگی خود را به صورت شفاهی اعلام كرده‌اند.
قربانی در بخش ديگری از اين گفت‌وگو به اوج گيری فعاليت‌های قرآنی در بسيج دانشجويی اشاره كرد و گفت: يكی از نمونه‌های اين اوج‌گيری كسب رتبه‌های برتر اولين دوره ليگ قرآنی در نمايشگاه بين‌المللی قرآن بود.
وی خاطرنشان كرد: اولين دوره ليگ قرآنی كه امسال برای اولين بار در بخش دنشگاهی نمايشگاه قرآن برگزار شد، با حضور تيم‌هايی از 12 دستگاه دانشگاهی برگزار شد كه شاهد درخشش نمايندگان بسيج دانشجويی در اين مسابقات بوديم، به طوری كه در بخش آقايان بسيج دانشجويی در ميان اين 12 دستگاه رتبه اول و در بخش بانوان نيز رتبه دوم را به دست آوردند.
رئيس مركر قرآن و عترت سازمان بسيج دانشجويی با تأكيد بر اينكه كسب عناوين مختلف در مسابقات و رقابت‌ها نشان دهنده وجود استعدادهای قوی در بسيج دانشجويی است، گفت: يكی ديگر از اين نمونه‌ها كسب عنوان دوم نشريه نوسازی معنوی در بين نشريات ستادی كشور بود و غرفه‌دار بسيج دانشجويی نيز به عنوان غرفه‌دار نمونه در نمايشگاه قرآن معرفی شد.
captcha