اعلام برنامه‌های روز سوم جشنواره «موسيقی مقاومت»
کد خبر: 2575678
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۰

اعلام برنامه‌های روز سوم جشنواره «موسيقی مقاومت»

گروه هنر: رونمايی از آلبوم موسيقی «پلاك عاشقی» با موضوع دفاع مقدس، مهمترين رويداد روز سوم جشنواره «موسيقی مقاومت»است.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) به نقل ستاد خبری جشنواره «موسيقی مقاومت»، امروز جمعه 25 مرداد و در سومين روز از پنجمين جشنواره «موسيقی مقاومت» ، آلبوم «پلاك عاشقی»كاری از رمضان عظيمی ساعت 17 در گالری سازه رأس برج ميلاد رونمايی می‌شود.
ساعت 18 نخستين اجرای گروه تركيبی پاپ متشكل از مرتضی پاشايی، محمد عليزاده، ايليا منفرد، مهدی يراحی و مهدی يغمايی اجرا می‌شود و بخش دوم اين كنسرت ساعت 30/22 برگزار خواهد شد.
همچنين از ساعت 17 اتوبوس استيج خانه سرود انقلاب اسلامی به بوستان ولايت می‌رود و برنامه‌اش را اجرا می‌كند كه البته قرار بود اين اتوبوس امروز در بوستان ملت مستقر شود اما با توجه به درخواست‌های مسئولان بوستان ولايت، اتوبوس‌استيج يك بار ديگر به اين بوستان خواهد رفت.
ساعت 30/18 در دو سالن 4 و 5 اجراهای بخش مسابقه پيگيری خواهد شد و گروه هرای به سرپرستی نسترن ابوالحسن‌زاده قوچانی و چكاد دزفول به سرپرستی علی موحدی‌راد در سالن شماره 5 بخش مسابقه موسيقی ايرانی را برگزار می‌كنند همچنين در بخش مسابقه آواز جمعی نيز گروه كر آوای باران به سرپرستی سارا جلايی و گروه آوای سونات به سرپرستی محسن بافنده در سالن شماره 4 اجرا دارند.
ساعت 19 نيز سالن شماره ميزبان نشست پژوهشی حماسه و حماسه‌آفرينی در موسيقی اقوام ايران خواهد بود و جهانگير نصری اشرفی از پژوهشگران موسيقی ايرانی به عنوان كارشناس در اين نشست حضور دارد.
ساعت 20 امشب در فضای باز برج ميلاد تهران جنگ آوای افلاكيان برگزار می‌شود كه اركستر نظامی دانشگاه علوم انتظامی و اركستر نيروی دريايی آجا آغازگر اين جنگ خواهند بود و بخش مسابقه موسيقی روز نيز در اين محل پی گرفته خواهد شد و در آن كيا كلهری و كسرا عزيزا به روی استيج می‌روند و برنامه شان را اجرا می‌كنند.
در ضمن اميرعباس گلاب نيز با گروه خود برنامه‌اش را اجرا می‌كند و در ادامه اين برنامه حاج صادق آهنگران از برجسته ترين مداحان دوران دفاع مقدس روی صحنه می رود و علاوه بر اجرای زنده، خاطرات دوران دفاع مقدس را با مخاطبان در ميان خواهد گذاشت و اجرای اميد حجت خواننده جوان پاپ نيز پايان‌بخش برنامه‌های امروز خواهد بود.
captcha