امروز اقتدار و عزت ايران به بركت امام(ره)، شهدا و نيروهای مسلح است
کد خبر: 2582005
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۱

امروز اقتدار و عزت ايران به بركت امام(ره)، شهدا و نيروهای مسلح است

گروه سياسي: امروز نيروهای مسلح با هوشياری كامل باعث شده‌اند كه دشمن از فكر تجاوز به اين مملكت مأيوس شده و به خود اجازه تعرض و دست درازی ندهد؛ لذا اقتدار و عزت ايران اسلامي در دنيا به بركت امام راحل، شهدا و نيروهای مسلح است.

به گزاش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه مركزی، آيت‌الله دری نجف‌آبادی، نماينده ولی فقيه در استان مركزی، 6 شهريورماه در جمع فرماندهان و مسئولان، كاركنان پايور و وظيفه پدافند هوايی اراك ضمن تبريك هفته دولت و سالروز پدافند هوايی خاتم الانبيا(ص)، تصريح كرد: امروز اقتدار و عزت ايران اسلامي در دنيا به بركت امام(ره)، شهدا و نيروهای مسلح است.
وی از روند فعاليت و خدمت‌رسانی اين نهاد اظهار رضايت كرد و افزود: نيروی پدافند يك نيروی هوشيار و دارای ابتكاراتی در خور توجه چه در زمان جنگ و چه در سالهای پس از جنگ است.
آيت‌الله دری نجف‌آبادی خاطرنشان كرد: امروز نيروهای مسلح با هوشياری كامل باعث شده‌اند كه دشمن از فكر تجاوز به اين مملكت مأيوس شده و به خود اجازه تعرض و دست درازی ندهد.
وی وضعيت امروز كشور را حركت به سوی پيشرفت و انجام خدمات ارزنده و شايسته دانست و اظهار كرد: وضعيت كشور امروز قابل قياس با قبل از انقلاب نيست؛ چراكه ما در سال‌های قبل از پيروزی انقلاب وابسته بوديم اما امروز روی پاي خود ايستاده‌ايم كه تمامی اين موفقيت به يمن وجود باربركت امام راحل، رهبر فرزانه انقلاب، شهدای گرانسنگ و معزز و فداكاری نيروهای مسلح است.
به گزارش ايكنا؛ سرهنگ معنوی‌خواه، فرمانده مركز آموزش پدافند هوايی اراك نيز در ادامه اين مراسم به تشريح و معرفی، اهداف و مأموريت‌های سازمانی اين قرارگاه، نقش آن در زمان دفاع مقدس و پس از آن و به ويژه نقش پدافند هوايی اراك در زمان جنگ كه موفق به ساقط كردن چندين فروند هواپيمای دشمن شدند، پرداخت.
وی همچنين فرمايش رهبر معظم انقلاب در رابطه با پدافند هوايی كه فرمودند؛ امروز پدافند در اولويت اول است را يادآور شد.
اين مقام مسئول در پايان، خاطرنشان كرد: يكی از مهمترين مأموريت‌های پدافند هوايی تربيت نيروهای متخصص است كه وظيفه اين امر به عهده مراكز آموزشی به خصوص مركز آموزش پدافند هوايی اراك است.
captcha