ساخت 2 بيمارستان تخصصی در نجف و كربلا به زودی آغاز می شود
کد خبر: 2585125
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۰

ساخت 2 بيمارستان تخصصی در نجف و كربلا به زودی آغاز می شود

گروه سلامت: معاون عتبات عاليات مركز پزشكی حج و زيارت جمعيت هلال احمر ايران با اشاره به اينكه كلنگ احداث دو بيمارستان در نجف و كربلا به زودی به زمين زده می شود، گفت: ساخت اين دو بيمارستان 50 تختخوابی فوق تخصصی چشم و كليه به زودی در اين شهرهای مقدس آغاز می شود.

علی حيدری، معاون عتبات عاليات مركز پزشكی حج و زيارت جمعيت هلال احمر ايران در گفت گو با خبرگزاری بين المللی قرآن(ايكنا) با اشاره به اينكه كلنگ احداث دو بيمارستان فوق تخصصی چشم و كليه در نجف و كربلا به زودی زده می شود، گفت: ساخت اين دو بيمارستان كه هر يك دارای ظرفيت 50 تختخواب است به زودی در اين شهرهای مقدس با همكاری جمعيت هلال احمر عراق آغاز می شود.
وی با اشاره به اينكه مراحل مقدماتی طراحی و نقشه برداری و تعيين زمين به پايان رسيده است، افزود: طبق تفاهم نامه امضا شده با جمعيت هلال احمر عراق، يك بيمارستان فوق تخصصی چشم در شهر كربلا و يك بيمارستان فوق تخصصی كليه نيز در شهر نجف ساخته می شود تا خدمات مناسبی به بيماران و زائران به همت پزشكان و متخصصان ايرانی ارائه شود.
حيدری با اشاره به اينكه رئيس جمعيت هلال احمر ايران در مراسم كلنگ زنی اين دو بيمارستان حضور خواهد داشت، گفت: عمليات احداث بيمارستان‌های فوق تخصصی چشم و كليه در كربلا و نجف در مدت سه سال به پايان خواهد رسيد.
لازم به ذكر است، اين بيمارستان‌ها فقط به زائران ايرانی اختصاص نخواهد داشت و مردم كشور عراق نيز می‌توانند از خدمات بيمارستان‌های ياد شده بهره‌مند شوند.
captcha