رسانه ‌‏ها در قضاوت صحیح افکار عمومی هنرمندانه عمل کنند
کد خبر: 2608609
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۱

رسانه ‌‏ها در قضاوت صحیح افکار عمومی هنرمندانه عمل کنند

گروه اجتماعی: استاندار گيلان با بیان اینکه رسانه ‌‏ها می  ‏توانند هنرمندانه عمل کنند، گفت: رسانه‌‏ها می ‏توانند در قضاوت صحيح افکار عمومی عملکرد مطلوبی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه گیلان، محمدعلی نجفی، استاندار گيلان در ديدار معاون اداری و مالی سازمان صدا و سيما که امروز،‌ 4 آبان ماه انجام شد، با بيان اينکه گيلان سرزمين فرصت ‏هاست، اظهار کرد: صدا و سيما در کنار ديگر رسانه‏ ها در شناساندن شايسته اين فرصت‏ ها در مسير پيشرفت و توسعه گيلان نقش بااهميتی دارد.
وی با بيان اينکه بدون همراهی رسانه ملی، فرهنگ سازی صحيح برای اجرای برنامه  ‏های مهم و راهبردی دولت اتفاق نمي‏ افتد، افزود: رسانه ملی با توجه گستره مخاطبشان با انعکاس عملکرد مسئولان در ايجاد روحيه نشاط و اميد اجتماعی مؤثر است.
محمدعلی نجفی تصریح کرد: مردم بهترين قاضی در مورد فعاليت ‏های مسئولان هستند و رسانه‌‏ها می ‏توانند در قضاوت صحيح افکار عمومی عملکرد مطلوبی داشته باشند.
وی با اشاره به روشن شدن روحيه اميد در جامعه پس از انتخابات 24 خرداد، یادآور شد: بايد اين روشنايي را در جهت بهبود وضعيت مردم شعله ‏ور کرد و رسانه ‏ها مي ‏توانند در اين زمينه هنرمندانه عمل کنند.
نماينده عالی دولت در گيلان به بحث مشکلات زيست محيطی در گيلان اشاره کرد و گفت: يکی از مهم‏ ترين عرصه‏ هايی که صدا و سيما مي ‏تواند در خدمت توسعه استان باشد فرهنگ ‏سازی در زمينه جلوگيری از آلودگي‏ های زيست محيطی است.
حسن تقدس ‏نژاد، معاون اداری و مالی سازمان صدا و سيما نيز در اين ديدار گفت: رسانه ملی همراه خدمت‌گزاران مردم است و اين سازمان همچنين در آگاهي بخشي از فرصت‌  ‏هاي سرمايه‌گذاري در گيلان و دعوت از بنگاه هاي اقتصادي براي حضور در اين استان به منظور بهبود معيشت مردم آمادگي ساخت برنامه‏ هاي مختلف را دارد.
معاون اداري و مالي سازمان صدا و سيما با توجه به گردشگرپذير بودن گيلان خاطرنشان کرد: فرهنگ سازي در بحث حفاظت از محيط زيست در استان ضرورت دارد و در اين زمينه از مسئولان مي‏ خواهيم همکاري‏ هاي لازم را با رسانه ملي انجام دهند.
captcha