ثبت‌نام انجمن وبلاگ‌نویسان بسیج رسانه زنجان آغاز شد
کد خبر: 2616232
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۴

ثبت‌نام انجمن وبلاگ‌نویسان بسیج رسانه زنجان آغاز شد

گروه فضای مجازی: مسئول بسیج رسانه استان زنجان از آغاز ثبت‎نام متقاضیان عضویت در انجمن وبلاگ‎نویسان جوان بسیج رسانه و شرکت در دوره‎های وبلاگ‏نویسی در زنجان خبر داد.

عبدالله جعفری، مسئول بسیج رسانه استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: وبلاگ به عنوان یک رسانه شخصی و گروهی قابل استفاده است و به همین دلیل بخش عمده‎ای از پایگاه‌های در دسترس فضای مجازی را تشکیل می‎دهد که با توجه به این گستردگی، وبلاگ‌نویسان متعهد و زبده ایرانی می‎توانند نقش بارزی در مبارزه با تهاجم فرهنگی ایفا کنند.
وی افزود: با توجه به این موضوع، بسیج رسانه استان اقدام به ثبت‎نام از اصحاب رسانه علاقه‌مند به وبلاگ‎نویسی می‎کند که اولویت با کسانی است که توانایی و تجربه ویژه‌ای در این زمینه داشته و یک سال از زمان وبلاگ‎نویسی آنان گذشته باشد.
مسئول بسیج رسانه استان زنجان خاطرنشان کرد: در کنار این افراد، با برگزاری جشنواره وبلاگ‎نویسی در سطح استان تلاش شد تا وبلاگ‌نویسان جوان استان شناسایی شوند تا با ساماندهی آنان بتوان پویایی را به عرصه مجازی جنگ نرم در استان تزریق کرد.
جعفری با اشاره به این‌که شهرستان‎های ابهر، خرمدره و زنجان بیشترین تعداد وبلاگ‎نویسان را در سطح استان دارند، تصریح کرد: بدون تردید با تغذیه فکری این وبلاگ‎نویسان به طور صحیح می‎توان فعالیت آنان را درحد یک خبرگزاری کوچک ارتقاء داده و در کنار آن از حضور آنان در خبرگزاری‏‌های شناخته‌شده استان نیز استفاده کرد.
وی متذکر شد: پایگاه‎های اینترنتی استکبار جهانی علیه ایران شروع به فعالیت کرده‎اند که با توجه به این موضوع باید نیروهای انقلابی و آشنا با فناوری‏‌های نوین را ساماندهی کنیم تا به مقابله با جنگ رسانه‎ای غرب بپردازند.
این مقام مسئول در پایان متذکر شد: انجمن وبلاگ‏‌نویسان بسیج رسانه استان زنجان متناسب با نیاز و سطح تحصیلات آموزش‌هایی به متقاضیان ارائه می‌دهد و این افراد در دو گروه مقدماتی و تکمیلی تحت تعلیم قرار می‎گیرند.

captcha