آغاز ثبت‌نام در دوره‌های آزاد دانشکده علوم و فنون قرآن
کد خبر: 2626607
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۹

آغاز ثبت‌نام در دوره‌های آزاد دانشکده علوم و فنون قرآن

گروه دانشگاه: بخش آموزش‌های آزاد دانشکده علوم و فنون قرآن از افراد علاقه‌مند برای شرکت در ۲۰ دوره‌ قرآنی ثبت‌نام می‌کند.

سیدمهدی قادری، مسئول آموزشکده قرآن و حدیث دانشکده علوم و فنون قرآن در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، اظهار کرد: در دانشکده علوم و فنون قرآن کریم آموزشکده‌ای تأسیس شده است که بخش آموزش‌های آزاد دانشکده محسوب می‌شود و افراد مختلف در هر سنی می‌توانند در دوره‌های آزاد این آموزشکده ثبت نام کنند.

وی افزود: در حال حاضر 20 دوره با هدف فرهنگ‌سازی قرآنی تعریف کرد‌ه‌ایم که برای اکثر آن‌ها 12 سرفصل عنوان شده است. طی 12 جلسه و 12 هفته این دوره‌ها توسط اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه تدریس می‌شوند.

مسئول آموزشکده قرآن و حدیث دانشکده علوم و فنون قرآن با اشاره به عناوین این دوره‌ها گفت: روخوانی و تجوید، حفظ ترتیبی قرآن کریم، تفسیر موضوعی، قصص انبیا در قرآن، آشنایی با نهج البلاغه و ... عناوین برخی از دوره‌هایی است که برگزاری آن‌ها پیش‌بینی شده است.

قادری با اشاره به طریقه ثبت‌نام در این دوره‌ها، اظهار کرد: ثبت‌نام اولیه از طریق تلفن‌های 09104072071 و 7- 66719756 داخلی 217 انجام می‌شود و بعد از رسیدن تعداد به حد نصاب ثبت نام نهایی انجام خواهد شد. زمان پاسخگویی یکشنبه‌ها از ساعت 8 تا 12 و دوشنبه تا چهارشنبه از 14:30 تا 16:30 است.

قادری با اشاره به اینکه شرکت در جلسات اول دوره‌ها رایگان است، گفت: به همه افرادی که در دوره‌ها شرکت می‌کنند گواهی پایان دوره از طرف دانشکده اعطا می‌شود.

وی افزود: از هفته آینده کلاس‌ها شروع خواهد شد. روز یکشنبه کلاس روخوانی و تجوید با حضور کریم دولتی، عضو هیئت علمی دانشکده علوم و فنون قرآن از ساعت 13 تا 15:30 برگزار می‌شود. همچنین دوشنبه کلاس شیعه‌شناسی از ساعت 15 تا 16:30 با حضور داوود کمیجانی، عضو هیئت علمی دانشکده و روز سه‌شنبه نیز کلاس علو م قرآن با حضور علی غضنفری، رئیس دانشکده علوم و فنون قرآن برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، ای دوره‌ها در آموزشکده قرآن و حدیث دانشکده علوم و فنون قرآن به نشانی خیابان حافظ، خیابان سرهنگ سخایی، بعد از چهار راه سی تیر، روبه‌روی دانشگاه هنر برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی در رابطه با جزئیات این دوره‌ها به نشانی اینترنتی http://farhangequrani.net/ مراجعه کنند.

captcha