آغاز مشارکت تهرانی‌ها در خرید اوراق وقف بیمارستان تخصصی سرطان شهرری
کد خبر: 2636036
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴

آغاز مشارکت تهرانی‌ها در خرید اوراق وقف بیمارستان تخصصی سرطان شهرری

گروه سلامت: معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان تهران از آغاز مشارکت تهرانی‌ها در خرید مرحله دوم اوراق وقف بیمارستان سرطان شهرری طی روزهای گذشته خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهاشم حسینی، معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به آغاز مرحله دوم فروش اوراق وقف از عید سعید غدیر خم سال جاری ویژه دو بیمارستان تخصصی سرطان شهرری و شیراز گفت: مجلس شورای اسلامی طی سال جاری مجوز فروش 100 میلیارد تومان اوراق وقف را برای سازمان اوقاف صادر کرد.

وی که میزان فروش اوراق وقف را در اولین روز فروش که همزمان با عید سعید غدیر خم بود 500 میلیون تومان معرفی کرده بود گفت: فروش اوراق وقف بیمارستان تخصصی سرطان شیراز و شهرری تا پایان سال جاری ادامه دارد.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به اینکه پس از روز افتتاحیه تا کنون فروش اوراق وقف برای بیمارستان شهر ری در تهران صورت نگرفته بود، گفت: از مهرماه تا آذرماه سال جاری، مرحله دوم فروش اوراق وقف آغاز شده بود، اما به غیر از روز افتتاحیه هنوز برای بیمارستان شهرری در تهران اوراقی به فروش نرفته بود.

وی با اشاره به آغاز فروش اوراق وقف طی هفته‌های گذشته برای بیمارستان شهرری در تهران گفت: کار اطلاع رسانی فروش این اوراق نیز از روزهای آینده آغاز می‌شود تا شاهد مشارکت جمع گسترده‌تری از شهروندان در این اقدام خیرخواهانه باشیم.

یادآوری می‌شود، میزان فروش اوراق وقف از عید غدیر تا کنون ویژه بیمارستان تخصصی سرطان شیراز نیز در حدود دو میلیارد تومان ارزیابی شده بوده است.

captcha