آغاز ثبت‌نام دومین دوره طرح تربیت معلم آثار شهید‌مطهری در زنجان
کد خبر: 2703946
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۴

آغاز ثبت‌نام دومین دوره طرح تربیت معلم آثار شهید‌مطهری در زنجان

گروه اندیشه: دبیر اجرایی طرح ملی «حکمت مطهر» در زنجان از آغاز ثبت نام علاقه‌مندان در دومین دوره طرح تربیت معلم آثار شهید‌مطهری در زنجان خبر داد.

حسن میرزانیا، دبیر اجرایی طرح ملی «حکمت مطهر» در زنجان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، با اشاره به این که اجرای طرح ملی «حکمت مطهر» در زنجان با استقبال چشم‌گیر مخاطبان روبروست، گفت: این استقبال مردمی، زمینه‌ساز ترویج هرچه وسیع‌تر اندیشه‌های بلند استاد شهید‌مرتضی مطهری است.
وی افزود: اندیشه‌های بلند این شهید والامقام، می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات فردی و اجتماعی در جامعه اسلامی باشد و از آن‌جایی که برگزاری دوره‌های آموزشی در انتقال این مفاهیم ارزشمند دینی به مخاطبان بسیار مؤثر است، طرح «حکمت مطهر» در سراسر کشور به اجرا درآمده است.
دبیر اجرایی طرح ملی «حکمت مطهر» در زنجان با بیان این‌که تاکنون چندین دوره آموزشی از سوی این دبیرخانه در سطح استان زنجان ویژه سیر مطالعاتی آثار شهیدمطهری برگزار شده است، ابراز کرد: افزایش تعداد مخاطبان، این نیاز را ایجاد کرده است که در راستای تربیت معلمان سیر مطالعاتی آثار این شهید بزرگوار در سطح استان حرکت کنیم.

دوره‌ها به شکل حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود
میرزانیا تصریح کرد: در همین راستا، نخستین دوره طرح تربیت معلم آثار شهید مطهری در سطح استان برگزار شده و در نظر داریم جهت بهره‌مندی مخاطبان بیشتری از این طرح، دومین دوره تربیت معلم آثار شهید‌مطهری را نیز در سطح استان برگزار کنیم.
وی با تأکید بر این‌که در حال حاضر مراحل ثبت نام از علاقه‌مندان به شرکت در این دوره در حال انجام است، اظهار کرد: ثبت نام از علاقه‌مندان به حضور در طرح، تا 12 بهمن‌ماه ادامه داشته و همزمان با 20 بهمن‌ماه امسال نیز کلاس‌های دوره آغاز خواهد شد.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: این کلاس‌ها در قالب سه دوره کوتاه‌مدت، بلند‌مدت و میان‌مدت برگزار شده و در ابتدای دوره برای انتخاب افرادی که واجد شرایط در دوره‌ها هستند نیز آزمونی برگزار خواهد شد.
دبیر اجرایی طرح ملی «حکمت مطهر» در زنجان در پایان یادآور شد: دومین دوره تربیت معلم آثار شهید‌مطهری به صورت حضوری و غیرحضوری در زنجان برگزار خواهد شد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ف.ب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۵:۴۵
0
0
سلام،زمان ثبت نام دوره غیرحضوری کی است؟
captcha