آغاز ثبت نام دوره‌های مربیگری قرآن کودکان در دارالقرآن خانه کارگر
کد خبر: 2703962
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۷

آغاز ثبت نام دوره‌های مربیگری قرآن کودکان در دارالقرآن خانه کارگر

گروه فعالیت‌های قرآنی: نام‌نویسی از علاقه‌مندان به حضور در دوره‌های مربیگری قرآن کودکان در دارالقرآن خانه کارگر آغاز شد و تا پایان دی‌ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، دارالقرآن خانه کارگر با هدف تربیت اساتید قرآنی، تک دوره قرآنی با عنوان «مربیگری قرآن کودکان» را برگزار کرده است. این دوره در سطح تهران با کمی تفاوت و هم در سطح سایر شعب در سراسر کشور برگزار می‌شود.

مرحله جدید ثبت نام در این طرح آغاز شده است و تاکنون بیش از 10 هزار نفر متقاضی ثبت نام بوده‌اند که این نام‌نویسی تا پایان دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

همچنین دوره فوق‌الذکر ویژه افرادیست که علاقه‌مند به مربی شدن قرآن دارند. متقاضیان تهرانی تا پایان دی‌ماه می‌توانند به دارالقرآن خانه کارگر در خیابان جمهوری، نرسیده به کارگر، خیابان اردیبهشت، نبش کوچه حقیقت‌بیان، پلاک 32 مراجعه کنند. همچنین متقاضیان سایر استان‌ها می‌توانند به شعب دارالقرآن خانه کارگر در استان‌شان مراجعه کنند.

مدت زمان کل دوره، 100 ساعت آموزشی است و طی دو بخش تئوری و کارورزی برگزار می‌شود که دوره تئوری طرح 28 ساعت آموزشی و شامل دروس روش تدریس روخوانی قرآن همراه با بازی، سرگرمی و نقاشی و روش تدریس آیات و احادیث از طریق بازی و سرگرمی، روش تدریس حروف الفبا و روش بیان داستان‌های قرآنی و قصه‌های پیامبران است.

برگزاری این دوره در تهران علاوه بر سرفصل‌های یادشده شامل دو درس روان‌شناسی و خلاقیت نیز است، همچنین این دوره ویژه بانوان دارای مدرک حداقل دیپلم و در مقطع سنی 18 تا 40 سال است.

پس از این آموزش تئوری، متقاضی باید حدود 72 ساعت دوره کارورزی را در مهدهایی که از سوی دارالقرآن خانه کارگر معرفی می‌شود بگذرانند که در این دوره افراد آموخته‌های تئوری‌شان را به صورت عملی انجام می‌دهند.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند جهت حضور در این دوره با شماره 66404024 تماس گرفته و یا عدد 5 را به سامانه 5000292955 ارسال کنند و یا به پایگاه اینترنتی دارالقرآن خانه کارگر مراجعه کنند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ژیلا راک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۴:۳۲
0
0
سلام
هیچکدام از خطهاتون جواب نمیدن .برای تفسیر قراربود ثبت نام کنم .شماره کارتی که دادید مشکل داره وپول واریز نمیشه . لطفا با من تماس بگیرید
با تشکر
راک
۰۹۱۰۱۴۵۱۳۵۴
captcha