اعلام ویژه‌برنامه‌های دهه فجر شبکه قرآن سیما
کد خبر: 2761029
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۲

اعلام ویژه‌برنامه‌های دهه فجر شبکه قرآن سیما

گروه هنر: در آستانه سی‌وششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، شبکه قرآن سیما، ویژه‌برنامه‌هایی را به همین مناسبت به روی آنتن می‌برد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن سیما، در آستانه سی‌وششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شبکه قرآن و معارف سیما با تهیه و تدارک ویژه‌برنامه‌هایی به همین مناسبت در دهه فجر امسال، میهمان مخاطبان قرآنی خود است.

براساس این گزارش، «عیار 24» عنوان ویژه‌برنامه‌ای است که به نقش روحانیون مبارز در پیروزی انقلاب اسلامی می‌پردازد و قرار است هر شب در ایام الله دهه فجر به روی آنتن این شبکه برود. این ویژه‌برنامه کاری از گروه اجتماعی و برنامه‌های مستند شبکه قرآن است که در 10 قسمت 60 دقیقه‌ای جهت این ایام تدارک دیده شده است.

همچنین ویژه‌برنامه «هم‌آوایی» با دعوت از اساتید و پیشکسوتان قرآنی به نقش انقلاب اسلامی در آگاهی‌بخشی به مردم ایران و سایر مسلمانان جهان اشاره خواهد کرد. این برنامه در 11 قسمت 30 دقیقه‌ای در گروه مناسبت‌ها و مسابقات شبکه قرآن و معارف سیما تهیه و تولید شده است که همه روزه در این ایام به روی آنتن این شبکه می‌رود.

برنامه‌های شب آسمانی ، صبح امید، بشری، ارمغان و کتاب انقلاب نیز در این ایام ضمن دعوت از پیشگامان و مبارزان انقلاب اسلامی و همچنین فرماندهان دفاع مقدس به نقش مردم آگاه ایران اسلامی در به ثمر رسیدن این انقلاب و جایگاه مقاومت و ظلم‌ستیزی در معارف اهل‌ بیت(ع) و همچنین اندیشه سیاسی امام خمینی(ره) می‌پردازند.

یادآور می‌شود، مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نیز به صورت زنده و مستقیم از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود.

captcha