فردا؛ تجدید میثاق قرآنیان با امام خمینی(ره) در حرم مطهر
کد خبر: 2765535
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴

فردا؛ تجدید میثاق قرآنیان با امام خمینی(ره) در حرم مطهر

گروه فعالیت‌های قرآنی: مراسم تجدید میثاق جامعه قرآنی با آرمان‌های امام خمینی(ره) سه‌شنبه، هفتم بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

یوسف افراش، معاون ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان دارالقرآن الکریم در گفت‌‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) اظهار کرد: مراسم نثارگل و تجدید میثاق جامعه قرآنی با آرمان‌های امام خمینی(ره) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، سه‌شنبه، هفتم بهمن‌ماه در آستانه فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
معاون ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان دارالقرآن افزود: این مراسم از ساعت 11 تا 11:30 برگزار می‌شود. لازم بذکر است که وسیله ایاب و ذهاب به منظور حضور قرآنیان و علاقه‌مندان در این مراسم نیز از ساعت 9:30 صبح در مقابل درب سازمان دارالقرآن الکریم واقع در خیابان ولیعصر، خیابان رشت مهیا خواهد شد.

افراش عنوان کرد: در این مراسم بیانیه جامعه قرآنی و کمیته قرآن ستاد بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی نیز قرائت خواهد شد.

وی در ادامه گفت: جامعه قرآنی بعد از تجدید میثاق با آرمان‌ها امام راحل، به زیارت حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) رفته و نماز ظهر و عصر را در حرم اقامه می‌کنند.
معاون ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان دارالقرآن الکریم اظهار کرد: این مراسم که از جمله برنامه‌های کمیته قرآن ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی است با حضور مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای قرآنی کشور، قاریان و حافظان قرآن کریم و فعالان جامعه قرآنی برگزار می‌شود.

captcha