معرفی منتخبان دومین مسابقات جلسات قرآن شهر تهران
کد خبر: 2771342
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۱

معرفی منتخبان دومین مسابقات جلسات قرآن شهر تهران

گروه فعالیت‌های قرآنی: برگزیدگان دومین دوره مسابقات قرآن ویژه جلسات قرآن شهر تهران، هفتم بهمن‌ماه اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، آیین اختتامیه دومین دوره مسابقات قرآن ویژه جلسات قرآن شهر تهران که روزگذشته، هفتم بهمن‌ماه در تالار شهید آوینی فرهنگ‌سرای بهمن برگزار شد با تجلیل از نفرات برتر این دوره از مسابقات با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی پایان یافت.
در رده سنی زیر 16 سال؛
در بخش پسران رشته قرائت تحقیق محمدمهدی بیگی، امیرعلی یادگاری و محمدحسین رفیعی، در رشته صحیح‌خوانی محمدحسین باقی، امیر قنادها و امیرحسین تقی‌پور و در رشته حفظ پنج جزء پیوسته علی فیضی، محمدامین سلیمانی و علی ناجی محله به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.
در بخش دختران رشته قرائت تحقیق نرگس علم‌لو، بهشته ثانی و آیدا شیری و در رشته صحیح‌خوانی مهسا سعادتی، فریناز اکبری و زهرا حسینی و در رشته حفظ پنج جزء پیوسته حنانه خلفی، فاطمه مؤمنی و آتنا علینقی حائز مقام‌های اول تا سوم شناخته شدند.
در رده سنی بالای 16 سال؛
در بخش آقایان رشته قرائت تحقیق به ترتیب هادی چارقلو، مجتبی پرویزی و ابوذر دهداری، در رشته صحیح‌خوانی علی مهدوی، علی رباط نیلی و امیرحسین توحیدی و در رشته حفظ پنج جزء پیوسته مسعود صیاف‌زاده، عبدالله الله‌وردی، محمود یزدی رتبه اول تا سوم را بدست آورند.
در بخش بانوان رشته قرائت تحقیق مریم منصوریان‌فر، فاطمه بابایی و مرضیه مرتضوی، در رشته صحیح‌خوانی غزاله رمضان‌زاده، سحر نصیرزاده و مهدیه حاجی‌احمد و در رشته حفظ پنج جزء رضوانه باقری، زهرا مؤمنی و معصومه رودکی مقام اول تا سوم را از آن خود کردند.
یادآور می‌شود، در این مراسم از دو نفر از پیشکسوتان و اساتید قرآن خانواده مرحوم ابراهیم‌ پورفرزیب(مولایی) و سیدمحسن موسوی‌بلده تجلیل به عمل آمد.

گزارش تصویری مراسم اختتامیه جلسات قرآن شهر تهران

مطالب مرتبط
captcha