محافل انس با قرآن؛ زینت‌بخش برنامه‌های دهه فجر پدافند هوایی اراک
کد خبر: 2790507
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹

محافل انس با قرآن؛ زینت‌بخش برنامه‌های دهه فجر پدافند هوایی اراک

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس عقیدتی ـ سیاسی مرکز آموزشی پدافند هوایی اراک از برپایی محافل انس با قرآن به مناسبت بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر در این یگان خبر داد.

حجت‌الاسلام سید‌محمدصادق قادری، رئیس عقیدتی ـ سیاسی مرکز آموزشی پدافند هوایی اراک در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی (ایکنا) از استان مرکزی، با تبریک فرا‌رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به تمامی جوامع بشری آموخت که با پشتکار و همت و داشتن رهبری واحد، مقتدر و دانا می‌توان کاخ زیاده‌خواهان را در‌هم شکست و ندای آزادی و استقلال در جهان را طنین‌انداز کرد.

وی، دهه فرخنده فجر را بهترین فرصت برای آشنایی نسل‌های سوم و چهارم با دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد و افزود: جوانان با مطالعه و تحقیق در باب تفاوت حکومت‌ها در دوران قبل و پس از انقلاب درمی‌یابند که انقلاب تا چه حد امنیت و اقتدار و عزت نفس را برای ملت خویش به ارمغان آورده است.

حجت‌الاسلام قادری با بیان اینکه برگزاری مسابقه نقاشی با محوریت دهه فجر از جمله برنامه‌های در‌نظر گرفته شده ویژه فرزندان کارکنان فرودگاه اراک دانست و گفت: با توجه به اینکه این مسابقه با محوریت انقلاب اسلامی و دهه فجر برگزار می‌شود می‌تواند برای شناخت هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان مؤثر واقع شود.

وی در ادامه سخنان خویش به اجرای برنامه‌های این دهه در یگان فرماندهی پدافند هوایی اراک نیز اشاره کرد و افزود: سخنرانی و اهدای گل به تمثال حضرت امام(ره) به‌مناسبت ورود امام به ایران، حضور تعدادی از مسئولان در بیت قدیمی آن حضرت در خمین و گلباران حجره طلبگی امام خمینی(ره) در حوزه علمیه اراک را از ویژه برنامه‌های 12 بهمن امسال نامید.

حجت‌الاسلام قادری از برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت دستاوردهای انقلاب ویژه کارکنان پایور و وظیفه این یگان خبر داد و یادآور شد: صبحگاه مشترک در مرکز به میزبانی نیروی انتظامی استان، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، جشن فارغ‌التحصیلی هنرآموزان مرکز از جمله برنامه‌های در دستور کارست.

وی با اشاره به برگزاری مراسم غباروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، حضور در آئین عبادی ـ سیاسی نماز جمعه و حضور بازنشستگان در صدا و سیما، اعزام سخنران به مدارس و مساجد، مصاحبه رادیویی مسئول عقیدتی ـ سیاسی یگان، برگزاری محفل ان با قرآن و حضور جمعی از کارکنان در بیت تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در خمین را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

این مقام مسئول در ادامه، گفت: حضور کارکنان پایور و وظیفه در سازمان انتقال خون، انجام مسابقات ورزشی در یگان و حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن از جمله برنامه‌هایی است که در موعد مقرر خویش اجرایی می‌شود.

وی در بخش دیگر از سخنان خویش به تشریح برنامه‌های جانبی دهه مبارک فجر در این ایام پرداخت و اظهارکرد: پخش 10 فیلم در 10 روز ایام الله دهه فجر، برگزاری مسابقه روزانه قرآنی همراه با اهدای جوایز در پاسدارخانه و بخشش اضافه خدمت سربازان از برنامه‌های جانبی این ایام است.

حجت‌الاسلام قادری، اعلام فراخوان مقاله‌نویسی با موضوع انقلاب حسینی، انقلاب خمینی، خاطره‌گویی توسط بازنشستگان آجا، بازدید از موزه عبرت(تهران)، آذین‌بندی و تبلیغات محیطی و میدانی، حضور خانواده کارکنان پایور در بیت تاریخی حضرت امام(ره) و استفاده ار بیانات امام راحل و رهبر معظم انقلاب در سربرگ نامه‌ها را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

رئیس عقیدتی – سیاسی مرکز آموزشی پدافند هوایی اراک در پایان، خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانان با حضور در برنامه‌های ایام الله دهه فجر برگ زرینی دیگر در سند افتخارات خویش ثبت و ضبط خواهند کرد و از این فرصت طلایی به‌عنوان گامی در راستای معرفی دستاوردهای نظام به جهانیان استفاده می‌کنند.

captcha