کلنگ احداث مجتمع فرهنگی ـ آموزشی صدرا در زنجان به زمین زده می‌شود
کد خبر: 2823719
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷
فردا؛

کلنگ احداث مجتمع فرهنگی ـ آموزشی صدرا در زنجان به زمین زده می‌شود

گروه اندیشه: کارشناس پژوهش و آموزش اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با تأکید بر این‌که با تزریق اعتبارات، محلی برای احداث مجتمع فرهنگی ـ آموزشی صدرا در زنجان تهیه شده است، گفت: کلنگ دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا، 20 بهمن امسال در زنجان به زمین زده می‌شود.

قهرمان شجاعی، کارشناس پژوهش و آموزش اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، با اشاره به این‌که دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا در زنجان ویژه پسران در حال فعالیت است، گفت: در حال حاضر ساختمانی استیجاری با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش استان برای فعالیت این مدرسه تهیه شده است.
وی افزود: در حال حاضر بیش از 70 نفر از پسران نوجوان علاقه‌مند به تحصیل در حوزه علوم دینی و معارف اسلامی در این مدرسه به تحصیل مشغول هستند و با توجه به این‌که درخواست‌های فراوانی نیز از سوی دختران دبیرستانی برای بهره‌مندی از دوره‌های آموزشی این مدارس وجود دارد، لزوم ایجاد فضایی برای تحصیل این افراد محسوس است.
کارشناس پژوهش و آموزش اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با تأکید بر این‌که با تزریق اعتبارات استانی و همچنین سازمان تبلیغات اسلامی کشور، محلی برای احداث مجتمع فرهنگی ـ آموزشی صدرا در زنجان تهیه شده است، ابراز کرد: کلنگ این مجتمع فرهنگی ـ آموزشی فردا با حضور مسئولان استانی در زمینی به مساحت 2200 مترمربع به زمین زده خواهد شد.
شجاعی با بیان این‌‌که پیشنهاد تأمین اعتبار برای ساخت این مجتمع ارائه شده است، اظهار کرد: امیدواریم این اعتبار تا سال آینده تأمین شده و روند فعالیت این دبیرستان علوم و معارف اسلامی در فضایی مناسب‌تر ادامه یابد.
وی تصریح کرد: در صورت تأمین اعتبار، مجتمع فرهنگی ـ آموزشی صدرا در زنجان در قالب ساختمان آموزشی 9 کلاسه، سالن عرضه و فروش محصولات فرهنگی و همچنین سالن اجتماعات احداث خواهد شد.
این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: با احداث این مجموعه آموزشی ـ فرهنگی، می‌توان دختران علاقه‌مند به تحصیل علوم دینی را به صورت آموزش‌های دو نوبته و یا با افزایش بنا، وارد دوره‌های آموزشی کرد.

captcha