مسجد و بسیج سنگرهای مستحکم برابر تهاجم و جنگ نرم دشمنان هستند
کد خبر: 2859567
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۸

مسجد و بسیج سنگرهای مستحکم برابر تهاجم و جنگ نرم دشمنان هستند

گروه اجتماعی: مسئول بسیج سازندگی استان هرمزگان گفت: مسجد و بسیج سنگرهای مستحکم برابر تهاجم و جنگ نرم دشمنان هستند و امروز دشمنان، مساجد را که مرکز اعتقادی و فکری مسلمانان است، هدف قرار داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قران(ایکنا) از هرمزگان، ‌شهرام اسکندری‌نسب،مسئول سازمان بسیج سازندگی استان هرمزگان روز گذشته، 27 بهمن با جمعی از مسئولین شهرستان رودان و مهندسان و کارشناسان سازمان بسیج سازندگی استان هرمزگان، مسجد حضرت ابوالفظل‌(ع) در روستای زیارت سید‌سلطان محمد شهرستان رودان افتتاح شد.
‌اسکندری‌نسب در مراسم افتتاح این مسجد با اشاره به ایام الله دهه فجر، گفت: دهه فجر طلوع آزادی و آزادگی، عدالت‌خواهی به برکت وجود امام خمینی(ره) است.
وی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از روند ساخت این مسجد گفت‌: برای ساخت این مسجد بیش از 1400 میلیون ریال اعتبار از سوی بسیج سازندگی‌، مشارکت کمیته امداد و کمک‌های مردمی و خیران هزینه شده است.
اسکندری با بیان اینکه مسجد و بسیج سنگرهای مستحکم برابر تهاجم و جنگ نرم دشمنان هستند، اظهار کرد: مسجد سنگر مستحکم دین و دنیا است و امروز دشمنان، مساجد را که مرکز اعتقادی و فکری مسلمانان است هدف قرار داده اند.
وی تصریح کرد: مردم در مساجد علاوه بر عبادت‌، به معرفت و بصیرت، مسلح و مجهز می‌شوند و باید با استفاده از پتاسیل بسیج تلاش کرد، تا برابر این تهاجم دشمن مقابله صحیح و هدف ‎داری انجام داده و دشمنان را در مسیر حرکتی خود ناکام گذاشت.
ایشان با اشاره به اینکه بسیج سازندگی برای محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف استان تلاش می کند، بیان کرد: سپاه و بسیج در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری‌، به کمک دولت آمده و از حداکثر توان خود برای خدمات رسانی به نقاط محروم و فاقد امکانات استفاده می‌کند.
وی در پایان در زمینه ساخت عالم در محوطه این مسجد نیز قول مساعد داد و یادآور شد: امید است مردم به‌ویژه روستاییان از اقدامات و برنامه‌های بسیج سازندگی رضایتمندی لازم را داشته باشند.
گفتنی است؛ این مسجد در زمینی به مساحت 2000 متر مربع احداث گردیده و دارای 180 متر زیربنا است و در کنار این مراسم، کلنگ احداث خانه عالم نیز در حیاط این مسجد با حضور مسئولان بر زمین زده شد.

captcha