نشست تخصصی حلقه‌های تربیتی صالحین برگزار شد
کد خبر: 2882449
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲
توسط موسسه مهدقرآن میاندوآب انجام شد؛

نشست تخصصی حلقه‌های تربیتی صالحین برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: نشست تخصصی سرگروه‌های صالحین حوزه یک شهری شهرستان میاندوآب باهمکاری موسسه مهد قرآن روز گذشته، دوم اسفند ۹۳ دراین مؤسسه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) ، در این نشست سرهنگ مولودی، فرمانده سپاه شهرستان میاندوآب، به جنبه‌های مختلف تربیت قشرجوان و نوجوان در جامعه پرداخت، سپس حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده، امام جمعه این شهرستان به ایراد سخنرانی پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده، نقش و اثربخش بودن حلقه‌های تربیتی صالحین را منوط به اصلاح عمل خود و ترغیب جوانان به طرف عمل دانست و خاطرنشان کرد: حلقه‌های صالحین را تلاش مربی‌ها پیش می‌برد.

وی به راه‌های مختلف در جهت جذب به حلقه‌های صالحین اشاره کرد و ادامه داد: راه‌های مختلفی از جمله روابط عمومی، خوش اخلاقی، سعی و تلاش و... از جمله راه‌های جذب در این حلقه‌ها است.

حسن زاده با تاکید بر این که بالاترین راه‌ها در جذب به حلقه‌های صالحین، اصلاح رابطه خود با خدا است، تصریح کرد: اگر رابطه خود با خدا را درست کنیم، خدا هم رابطه ما را با مردم درست می‌کند.

اتحاد در مساجد بین حلقه‌ها از عوامل پیش برنده است

حجت الاسلام حسن زاده ، اتحاد در مساجد بین حلقه‌ها، امام جماعت، هیئت امناء را از عوامل پیش برنده حلقه‌های صالحین مطرح کرد.

وی با  شاره به اهداف دشمن برای تسخیر فضای فرهنگی وسیاسی خاطرنشان کرد: در مقابل این هجمه‌ها باید بنیه و پایه نوجوانان و جوانان را در این حلقه‌ها محکم و استوار کرد.

امام جمعه این شهرستان مطالبی هم در رابطه با امر نماز بیان کرد و افزود: نماز باید هدف حلقه‌ها باشد یعنی این حلقه‌ها یا به نماز ختم شود یا از نماز شروع شود.

گزارش تصویری این نشست را در ذیل ببینید!

captcha