ششمین نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه زنجان برگزار شد
کد خبر: 2887017
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰

ششمین نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه زنجان برگزار شد

گروه فضای مجازی: مسئول واحد خواهران نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه زنجان از برگزاری ششمین نشست هم‌اندیشی اساتید این دانشگاه با موضوع «رسانه و شبکه‌های اجتماعی» همزمان با ظهر امروز، 4 اسفند خبر داد.

سیده‌فائزه موسوی، مسئول واحد خواهران نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه زنجان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، با اشاره به این‌که این نهاد در راستای ارتقای سطح اطلاعات دینی اساتید دانشگاه زنجان نیز تلاش می‌کند، گفت: در همین راستا سلسله نشست‌هایی با حضور اساتید دانشگاه زنجان به صورت دو هفتگی برگزار شده و در آن به بیان مباحث مبتلابه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی روز پرداخته می‌شود.
وی افزود: تاکنون 5 جلسه از این نشست‌های هم‌اندیشی با حضور اساتید علاقه‌مند به مباحث بصیرتی در دانشگاه زنجان برگزار شده و حضور مدرسان برجسته دانشگاه زنجان نیز در این نشست‌ها سبب ارتقای سطح آن شده است.
مسئول واحد خواهران نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه زنجان با بیان این‌که موضوعات مختلفی در سلسله نشست‌های هم‌اندیشی اساتید این دانشگاه مطرح می‌شود، ابراز کرد: بررسی آثار سوء ماهواره‌ها، نقش تربیتی اساتید دانشگاه و سبک زندگی، از جمله مهم‌ترین این مباحث در 5 نشست گذشته اساتید دانشگاه زنجان بوده است.
موسوی تصریح کرد: در راستای ارتقای سطح اطلاعات روز اساتید دانشگاه زنجان، ششمین نشست هم‌اندیشی آنان با موضوع «رسانه و شبکه‌های اجتماعی» ظهر امروز، 4 اسفند در محل سالن شهید‌شهریاری دانشگاه زنجان برگزار شد.
وی در پایان اظهار کرد: در انتخاب موضوعات این نشست‌های هم‌اندیشی، سعی بر آن است که مسائلی که اساتید در مواجهه با قشر جوان کشور با آن روبرو می‌شوند، مدنظر قرار گیرد.

captcha