مراسم ویژه شهادت حضرت زهرا(س) در حرم رضوی برگزار می‌شود
کد خبر: 2908648
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸
نهم تا سیزدهم اسفندماه؛

مراسم ویژه شهادت حضرت زهرا(س) در حرم رضوی برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: ویژه‌برنامه‌های ایام شهادت حضرت زهرا(س) از نهم جمادی‌الاول با سخنرانی حجت‌الاسلام کاظم صدیقی و آیت‌الله سید‌احمد علم‌الهدی در حرم مطهر رضوی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از خراسان رضوی، اداره تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) سخنرانی، برگزاری مراسم‌ مذهبی و عزاداری با محوریت این بانوی بزرگوار را با سخنرانی حجج‌الاسلام کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران و محمد باقرعبدوس، امام جمعه موقت سمنان و آیت‌الله سیداحمدعلم‌الهدی، امام جمعه مشهد از شنبه تا چهارشنبه، نهم تا سیزدهم اسفندماه در رواق امام خمینی(ره) حرم رضوی در نظر گرفته است.

بر اساس این گزارش، مراسم سخنرانی حجت‌الاسلام کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در رواق امام خمینی(ره) از شنبه تا چهارشنبه، نهم تا سیزدهم اسفندماه از ساعت 18:30 تا 21 در خصوص بیان سیره و حدیث حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود.

در ادامه این برنامه‌ها، آیت الله سیداحمدعلم‌الهدی، امام جمعه مشهد و حجت الاسلام محمد باقر عبدوس، امام جمعه موقت سمنان در رابطه با تبیین شخصیت و زندگانی حضرت زهرا(س) در روز چهارشنبه، سیزدهم اسفندماه از ساعت 9:30 تا 14 در محل رواق امام خمینی(ره) به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

همچنین زیارت حضرت زهرا(س) به وسیله محمد عطاپور، مداح اهل بیت(ع) در رواق امام خمینی(ره) حرم رضوی در جمع زائران و مجاوران این بارگاه منور قرائت می‌شود.

یادآور می‌شود، پس از ایراد سخنرانی‌ها مراسم مرثیه‌سرایی و عزاداری به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) توسط ذاکران اهل بیت(ع) اجرا می‌شود که این برنامه‌ها از طریق پایگاه اینترنتی razavitv.aqr.ir  قابل دسترس عموم است.

captcha