همایش بانوان قرآن‌پژوه به دنبال ارائه راه‌های انگیزه‌دهی باشد
کد خبر: 2935058
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱
مسجدجامعی:

همایش بانوان قرآن‌پژوه به دنبال ارائه راه‌های انگیزه‌دهی باشد

گروه فعالیت‌های قرآنی: عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه همایش بین‌المللی بانوان قرآن‌پژوه پس از دوازده سال از برگزاری، جایگاه خود را پیدا کرده است، گفت: این همایش به دنبال ارائه راه‌های انگیزه‌بخشی باشد.

احمد مسجدجامعی، عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب گفت: همایش بین‌المللی بانوان قرآن‌پژوه، پس از 12 سال از برگزاری، جایگاه خود را در سطح ملی و بین‌المللی پیدا کرده است و به اعتقاد بنده این همایش، تا‌کنون به خوبی پیش رفته و توانسته است تا حدود زیادی به اهداف و چشم‌اندازی که برای آن متصور شده است، دست یابد.

وی با اشاره به اینکه همایش بانوان قرآن‌پژوه به دنبال ارائه راه‌های انگیزدهی باشد گفت: برگزاری این همایش توسط بخش غیر دولتی یکی از ویژگی‌های همایش بانوان قرآن‌پژوه است و به همین دلیل است که طی سال‌های متوالی در یک خط صعودی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
مسجدجامعی بیان کرد: برگزاری همایش بین‌المللی بانوان قرآن‌پژوه، فعالیت به‌جا و اثرگذاری بوده است، ‌البته هر حرکت مانا و اثرگذاری برای ادامه حیات نیاز به حمایت و کمک دارد که جا دارد نهادهایی که می‌توانند به این همایش کمک‌هایی داشته باشند از این کار دریغ نورزند.
وی افزود: بانوان، بخش بزرگ و نیمی از جامعه اسلامی ما را تشکیل می‌دهند که نیاز به فعالیت‌هایی از این دست و اختصاص همایشی‌ ویژه دارند و باید تلاش شود تا فعالیت‌های قرآنی بانوان بیشتر از قبل شود.
این فعال قرآنی تصریح کرد: زمانی که بانوان احساس کنند در زمینه‌های مختلف، فعالیت‌های خاص برای آنها در نظر گرفته می‌شود،‌ به طور قطع، انگیزه‌های زیادی را برای حضور بیشتر و فعال‌تر در جامعه پیدا خواهند کرد.
وی بیان کرد: اینکه آثار و فعالیت‌های بانوان در عرصه فعالیت‌های قرآنی پذیرش و به مسابقه گذاشته می‌شود حرکتی بسیار اثرگذار است که علاوه بر دیده شدن فعالیت‌های آنها باعث ترغیب هرچه بیشتر برای فعالیت‌های فاخر قرآنی خواهد بود.
مسجدجامعی اظهار کرد: همایش بین‌المللی بانوان قرآن‌پژوه، طی سال‌های گذشته تأثیرات بسیاری در ارتقای فعالیت‌های قرآنی بانوان داشته و امیدواریم در دوازدهمین دوره این همایش نیز شاهد حضور خوب بانوان فعال قرآنی و نمایش دستاوردهای نوینی در این زمینه از آنان باشیم.

captcha