تبیین چشم‌انداز 10 ساله مؤسسه مهد قرآن
کد خبر: 3007595
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹

تبیین چشم‌انداز 10 ساله مؤسسه مهد قرآن

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: تربیت نیروهای کارآمد و متخصص در امر آموزش و داوری قرآن از جمله اهداف مؤسسه مهد قرآن است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سید‌محمود چاوشی‌، قائم مقام مؤسسه مهد قرآن در آخرین جلسه شورای مدیران این مؤسسه در سال 93 به ویژگی‌های چشم‌انداز 10 سال آینده مهد قرآن اشاره کرد و گفت: طراحی و برنامه‌ریزی علمی‌، تخصصی، قابل اجرا و کاربردی با بهره‌گیری از روش‌های نوین و پیشرفته آموزشی از جمله اهداف فعالیت‌های مهد قرآن است.

چاوشی عنوان کرد: همچنین مهد قرآن در نظر دارد با بهره‌مندی از اساتید و مربیان توانمند دوره‌هایی را در جهت آموزش‌های جامع علوم قرآن، کتب نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه برگزار کند.
قائم مقام مؤسسه مهد قرآن عنوان کرد: همچنین تولید محصولات فرهنگی کارآمد، تربیت نیروهای ماهر و متخصص در امر آموزش و داوری قرآن، استمرار آموزش‌ها از مقطع پیش‌دبستانی تا مراحل آموزش عالی و حرکت در مسیر خودکفایی از لحاظ مالی در   برنامه‌های چشم‌انداز این مؤسسه پیش‌بینی شده است.
چاوشی‌ تصریح کرد: مؤسسه مهد قرآن، اولین نهاد آموزش قرآنی غیر دولتی در کشور است که در راه توسعه، ترویج و گسترش علوم جامع قرآن در بین تمامی اقشار از خرداد سال 1371 به همت حجت‌الاسلام فومنی الحائری تأسیس شده است.

وی یادآور شد: این مرکز حدود سه هزار حافظ کل قرآن کریم در کانون‌های قرآنی 25 استان کشور و شهرستان‌ها، تحت آموزش قرار داده است.

captcha