بهره‌مندی از آثار شهید آوینی در حوزه‌های فرهنگی - هنری
کد خبر: 3121316
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
قادری خواستار شد:

بهره‌مندی از آثار شهید آوینی در حوزه‌های فرهنگی - هنری

گروه اجتماعی: سید شهیدان اهل قلم، شهید آوینی است که ما باید در حوزه‌های هنری و فرهنگی بیشتر از آثار این شهید بزرگوار استفاده کرده تا خط‌مشی غربی بر نظام اسلامی ما حاکم نشود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی،  سیدمحمدصادق قادری، رئیس عقیدتی و سیاسی مرکز آموزش حضرت علی‌اکبر(ع)پدافند هوایی اراک روز گذشته، 21 فروردین در  مراسم سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و شهادت صیاد شیرازی، با اشاره به اینکه حضرت فاطمه(س) یک هدیه بزرگوار برای پیامبراسلام است، اظهارکرد: بهار امسال با یک یک بهار فاطمی همراه شده است.

وی با اشاره به اینکه روز مادر و سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) روز زحمات بی‌منت مادر است، افزود: نگاه اسلام نیز به زن یک نگاه مکرمانه است؛ لذا با توجه به فرمایش پیامبراسلام (ص)زن مانند گل است و باید مانند گل با آن رفتار کرد.

قادری با بیان اینکه شهید سپهبدعلی صیاد شیرازی فردی عزتمند، مؤمن، متعهد فروتن و با تواضع بود، افزود: این شهید بزرگواردر هر شرایطی نماز اول وقت را هیچگاه ترک نمی‌کردند.

قادری با اشاره به روز انرژی هسته‌ای و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هسته‌ای، اضافه کرد: اگر امروز مذاکره‌کنندگان با دست پر بر سر میز مذاکره می‌نشینند به برکت خون شهداست.

وی افزود: سید شهیدان اهل قلم، شهید آوینی است که ما باید در حوزه‌های هنری و فرهنگی بیشتر از آثار این شهید بزرگوار استفاده کرده تا خط‌مشی غربی بر نظام اسلامی ما حاکم نشود.

همچنین در این مراسم که به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) برگزار شد محفل نورانی انس با قرآن در حسینیه چهارده معصوم(ع) نیز برگزار شد.

captcha