دشمن هیچ‌گاه نمی‌تواند ارتش ایران را غافلگیر کند
کد خبر: 3140662
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵
امیر پوردستان:

دشمن هیچ‌گاه نمی‌تواند ارتش ایران را غافلگیر کند

گروه سیاسی: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ملت شریف ایران مطمئن باشند که ما لحظه‌ای غفلت نمی‌کنیم و دشمن هیچ‌گاه نمی‌تواند ما را غافلگیر کند و مطمئناً اگر تهدیدی پیش آید تهدیدکننده را از کار خود پشیمان خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز، سه‌شنبه، 25 فروردین در مراسم صبحگاه مشترک یکان‌های نمونه آجا که به مناسبت 29 فروردین روز ارتش و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان در مرکز آموزش پشتیبانی نزاجا با حضور فرماندهان عالی‌رتبه ارتش برگزار شد، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران مقتدرترین ارتش منطقه است.

در این مراسم که با حضور امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ صباحی‌فرد، جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص)، امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده، معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش و امیر دریادار بیغم، جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش، برگزار شد، فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ما لحظه‌ای غفلت نمی‌کنیم و دشمن هیچ‌گاه نمی‌تواند ما را غافلگیر کند، گفت: مطمئنا اگر تهدیدی پیش آید تهدیدکننده را از کار خود پشیمان خواهیم کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: امروز، ارتش با داشتن کارکنان متدین و متخصص و بهره‌مندی از تجهیزات بومی، این استعداد را دارد که به شایستگی از مرزهای زمینی و هوایی و حدود و ثغور کشور دفاع کند.

وی افزود: تمامی تحرکات در مرزها، خارج از مرزها، منطقه و فرامنطقه رصد و متناسب با نوع تهدیدها، ظرفیت‌های دفاعی ایجاد می‌شود؛ لذا ملت شریف ایران مطمئن باشند که ما لحظه‌ای غفلت نمی‌کنیم و دشمن هیچ‌گاه نمی‌تواند ما را غافلگیر کند و مطمئناً اگر تهدیدی پیش آید تهدیدکننده را از کار خود پشیمان خواهیم کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تأکید کرد: امروز صنعت دفاعی کشور این قابلیت را دارد که خیلی سریع، فرآیند ایده تا محصول را طی و متناسب با فضای تهدید، تجهیزات لازم را جهت ارتقای توان رزمی تولید کند.

امیر سرتیپ پوردستان خاطرنشان کرد: در طول رزمایش‌هایی که برگزار می‌شود تمامی تجهیزات تولید شده مورد آزمایش عملیاتی قرار می‌گیرند و نقاط قوت و ضعف آنها بررسی می‌شوند که همین امر سبب ارتقای توان رزمی ارتش شده است لذا با قاطعیت می‌گویم ارتش ایران مقتدرترین ارتش در سطح منطقه است.

در پایان این مراسم یکان‌های نمونه نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و قرارگاه پدافند هوایی از مقابل جایگاه به اجرای رژه پرداختند.

همچنین در این مراسم از جانبازان و پیشکسوتان ارتش در دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

captcha