اسوه با ۱۱۰ نوع قرآن به نمایشگاه کتاب می‌آید/ ارائه شرحی بر ترجمه قرآن آیت‌الله مشکینی(ره)
کد خبر: 3165965
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

اسوه با ۱۱۰ نوع قرآن به نمایشگاه کتاب می‌آید/ ارائه شرحی بر ترجمه قرآن آیت‌الله مشکینی(ره)

گروه ادب: مدیر انتشارات اسوه از ارائه ۱۱۰ نوع قرآن در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران خبر داد که ارائه شرحی بر ترجمه قرآن آیت‌الله مشکینی(ره) نیز یکی از عناوین جدید این انتشارات است.

ناصر بابامحمدی، مدیر انتشارات اسوه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) درباره حضور این انتشارات در نمایشگاه کتاب تهران گفت: این انتشارات همانند سال‌های گذشته به شکلی پررنگ و جدی در بیست و هشتمین دوره نمایشگاه کتاب تهران حضور می‌یابد و تاکنون 640 عنوان کتاب به چاپ رسانده و از میان آنها تعدادی را برحسب فضای غرفه در نمایشگاه عرضه می‌کنیم.

وی با بیان اینکه از این تعداد 280 عنوان کتاب با چاپ جدید ارائه شده است، افزود: در این دوره 110 نوع قرآن و مفاتیح‌الجنان به چاپ رسیده است که در این نمایشگاه ارائه خواهد شد و 230 عنوان نیز مربوط به کتاب‌های دینی است.

بابامحمدی با اشاره به ارائه قرآن‌های جدید در این دوره بیان کرد: کتاب «شرح موضوعی آیات در قرآن کریم و اهل بیت(ع)» یکی از عناوین جدیدی است که اواخر سال گذشته چاپ و رونمایی شد. این کتاب به عنوان حاشیه قرآن به نگارش درآمده است، به این معنی که در یک صفحه، متن قرآن کریم به همراه ترجمه آیات آمده و در صفحه دیگر، ترجمه روایاتی از ائمه معصومین(ع) درباره یکی از موضوعات فرهنگ قرآنی به همراه توضیحاتی درباره آن موضوع بیان شده است.

وی ادامه داد: در چاپ نخست، این حاشیه بر ترجمه قرآن آیت‌الله مشکینی(ره) اختصاص یافته و ویژه فارسی‌زبانان است که مخاطب با مطالعه این شرح در صفحه مقابل قرآن، آشنایی خوبی با بینش‎های اساسی اسلام در آموزه‎های قرآن و عترت پیدا می‎کند.

گفتنی است، بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

captcha