«هاجر مهرعلیان» عازم مسابقات بین‌المللی قرآن اردن می‌شود
کد خبر: 3167053
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱
امروز؛

«هاجر مهرعلیان» عازم مسابقات بین‌المللی قرآن اردن می‌شود

گروه بین‌الملل: «هاجر مهرعلیان»، بانوی حافظ قرآن کشورمان، امروز، ۳۰ فروردین‌ماه، جهت شرکت در دهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان اردن به این کشور اعزام می‌شود.

«اصغر خسروی»، کارشناس امور بین‌الملل و اعزام مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه ایران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) با اعلام این خبر گفت: «هاجر مهرعلیان»، به‌عنوان نماینده کشورمان در رشته حفظ کل قرآن کریم در دهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان اردن موسوم به «الهاشمی» حضور دارد.
مسابقات بین‌المللی قرآن کشور اردن ویژه بانوان در ماه رجب و مسابقات قرآن آقایان در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود که در مسابقات امسال در بخش بانوان هاجر مهرعلیان و در بخش آقایان محمد‌رضا احمدی نمایندگان کشورمان در این رقابت‌ها هستند.
هاجر مهرعلیان، حافظ کل قرآن و نفر اول سی‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم است؛ وی همچنین، مقام نخست جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان را در کارنامه خود دارد.
محمدرضا احمدی نیز حافظ کل قرآن و نفر اول رشته حفظ 20 جزء سی‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن ایران است که به عنوان نماینده کشورمان در این رقابت‌ها که در ماه رمضان برگزار می‌شود، حضور دارد.
سال گذشته، مجتبی فردفانی و الهام حسین‌زاده به مسابقات بین‌المللی قرآن اردن در دو بخش آقایان و بانوان اعزام شدند که به هیچ مقامی نرسیدند.
خسروی همچنین افزود: محمد خاکپور به عنوان نماینده کشورمان در رشته حفظ کل قرآن مسابقات بین‌المللی قرآن الجزایر که ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، حضور پیدا می‌کند.
وی تصریح کرد: دوازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم الجزایر 16 تا 22 تیرماه برگزار می‌شود و محمد خاکپور به عنوان نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در این رقابت‌ها حضور دارد.
کارشناس امور بین‌الملل و اعزام مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: در پنجاه‌و‌هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی نیز که از تاریخ ۱۹ خردادماه آغاز به‌کار خواهد کرد، «محسن حاجی‌حسنی کارگر»، به‌عنوان نماینده کشورمان در رشته قرائت حضور خواهد داشت.
اصغر خسروی در پاسخ به این‌که آیا تاکنون نماینده‌ای از ایران برای حضور در مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی تعیین شده است؟ گفت: این مسابقات همه ساله در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، اما هنوز دعوتنامه‌ای مبنی بر درخواست حضور ایران در این مسابقات به دست ما نرسیده است.
 کارشناس امور بین‌الملل و اعزام مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه ایران در پایان گفت: «محمدرضا احمدی»، از حافظان قرآن کشورمان نیز به عنوان نماینده ایران در بیست‌‌وسومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن اردن که در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فعال قرآنی
|
-
|
۱۳۹۴/۰۱/۳۰ - ۱۰:۲۰
0
0
سلام
از همه ی کسانی که میخواهند بروند مسابقات اسم بردید غیر از آقای گلشاهی. ایشون که باتوجه به سن کمشون بیشتر باید مورد توجه قرار بگیرند ..
captcha